nie wnętrzowo

17 Sty

THORGAL – nasz polarny pies,

najlepiej czuje się na fotelu

img_8371

img_83701

img_8358

komentarzy 6 to “nie wnętrzowo”

  1. llooka Styczeń 17, 2009 @ 8:06 pm #

    Ktoś tu gustuje w kultowym komiksie… Na polowanie chyba mu nie spieszno:) Pozdrawiam!

    • szewczykana Styczeń 18, 2009 @ 9:01 am #

      oj tak…kiedy to było… ??? wieki temu ;)

  2. elisse Styczeń 19, 2009 @ 11:11 pm #

    Śliczny, prześliczny…zawsze o takim marzyłam, ale dorobiłam się uroczych kundelków i głuchego dalmatyńczyka
    serdecznie pozdrawiam

  3. http://utkanezmarzen.blogspot.com/ Styczeń 21, 2009 @ 7:13 pm #

    Wpadłam jeszcze raz żeby obejrzeć to Twoje cudo – pozdrawiam

  4. szewczykana Styczeń 21, 2009 @ 8:14 pm #

    jest nam ( mi i Thorowi) niezmiernie miło, zapraszam ponownie

  5. Elisse Luty 12, 2009 @ 8:57 am #

    Przyszłam ponownie- nie mogę się na Niego napatrzeć!!!Cudo!!!

Skomentuj

