nastrojowo i wiosennie

2 Lu

jako że za oknem zima… palę świece dla nastroju…

aby jednak wyczarować trochę wiosny… kupiłam kolejne hiacynty…

(te w słoiczkach się jeszcze nie wykluły)

img_8402

img_8403

img_84052

komentarzy 6 to “nastrojowo i wiosennie”

  1. monika Luty 2, 2009 @ 8:19 pm #

    Ostatnie zdjęcie ma niesamowity klimat :)
    Czeka na Ciebie nagroda u mnie na blogu, jeżeli masz ochotę wziąc udział w tej zabawie :)
    Pozdrawiam,
    Monika

  2. aagaa Luty 2, 2009 @ 9:35 pm #

    Piękne te Twoje aranżacje.
    Ciekawe jak długo jeszcze bedą stały te Twoje hiacyntowe cebulki zanim wypuszczą pączki/…Pozdrawiam

  3. szewczykana Luty 3, 2009 @ 5:59 am #

    Moniko bardzo dziękuję za nagrodę :) już raz brałam w niej udział, tak więc nie będę typować kolejnych blogów :)

  4. AGUTEK Luty 4, 2009 @ 11:25 am #

    Uwielbiam Twojego bloga za piękne zdjęcia :) Sama przyjemność taki spacerek po Twoim mieszkanku :) Ja też się zahiacyntowałam i zanarcyzowałam ;)

  5. ita Luty 4, 2009 @ 2:16 pm #

    Śliczne zdjęcia !
    Podobają mi się wszystkie bez wyjątku .
    Ja się jeszcze wstrzymuję przed posadzeniem cebulek,ale chyba zacznę pękać.
    Pozdrawiam

  6. szewczykana Luty 4, 2009 @ 2:41 pm #

    ja jeszcze tulipany zaczełam hodować, ale na razie są na etapie nie nadającym się do sesji :) oko się cieszy jak z dnia na dzień roślinki przybywa :)

Skomentuj

