winiarnia

8 Lu

już od dłuższego czasu zbierałam się żeby zrealizować mój pomysł…

„piwniczkę” na wina…

dużo by opowiadać dlaczego w salonie mamy okno z widokiem na … ścianę …

wina leżakują w… pianinie… pozostała część pianina to z kolei zupełnie inna historia

img_8451

img_84411

img_84583

img_8462

img_8463

img_8425

Odpowiedzi: 9 to “winiarnia”

  1. olla Luty 8, 2009 @ 6:05 pm #

    Podoba mi się nastrojowy, mroczny klimat Twoich fotografii:) Świetna kolekcja korków. Coraz trudniej o ładne korki, bo zamiast z korka najczęściej są z plastiku.

  2. AGUTEK Luty 8, 2009 @ 7:23 pm #

    Marzy mi się kolekcjonowanie korków wszelakich… Pewnie to całkiem proste i przyjemne, ale ja… nie lubię wina ;)

    Pisałaś u mnie o obiektywie makro – też chciałabym mieć ;) A najlepiej do tego jeszcze jakąś lustrzankę… :)

    Ładnie u Ciebie jest, lubię tu zaglądać.

  3. llooka Luty 8, 2009 @ 7:32 pm #

    To mnie zastrzeliłaś tą swoją fortepianową winiarnią! Właśnie towarzyszy mi lampka czerwonego wytrawnego, więc tym bardziej temat przypadł mi do gustu. Dziewczyno, gdzie Ty masz na to wszystko miejsce? Pozdrawiam !

  4. szewczykana Luty 8, 2009 @ 8:40 pm #

    z korkami to faktycznie ciężko, zbieram już od jakiegoś czasu a jak wsypałam w miejsce po klawiaturze to się tego garstka zrobiła…. ale wytrwale zbieram dalej, a jako że wino lubię…. i dziękuję za miłe słowa

    • Przemek Styczeń 11, 2010 @ 2:02 pm #

      Też zbieram korki od wina, a wina nie piję. :-)
      Mimo to udało się mi zebrać ich trochę.
      Spodobał mnie się ten temat więc odwiedziłem kilka winiarni i nie było problemu.
      A może wymienilibyśmy się korkami? :-)
      Chętnych proszę o kontakt.
      Przemek
      warcz@wp.pl

  5. aagaa Luty 9, 2009 @ 7:52 am #

    wow..imponujaca kolekcja koreczków.A pomysł z winiarnią w fortepianie-niezły.Pozdrawiam

  6. szewczykana Luty 9, 2009 @ 8:24 am #

    tak dla sprostowania to jest pianino :)

  7. monika Luty 9, 2009 @ 10:45 am #

    No wygląda to niesamowicie, ale to pianino było już „nieczynne” tak?
    I piękne zdjęcia, świetny klimat, czekam z niecierpliwością na kolejne :)

  8. szewczykana Luty 9, 2009 @ 11:05 am #

    pianino w formie zdezelowanej dostałam od znajomych na 25 urodziny… w celu zrobienia pewnej instalacji… ale o niej kiedys w innym poście :)

Skomentuj

