instalacja „pianino”

9 Lu

a w taki oto sposób została wykorzystana pozostała częćś pianina,

które dostałam ( w stanie nie nadającym się do grania) od przyjaciół na 25 urodziny.

zawsze chciałam mieć taką instalację – wisi sobie nad kanapą naprzeciwko kominka

img_8471

img_8467

img_8475

img_8477

komentarzy 9 to “instalacja „pianino””

  1. AGUTEK Luty 9, 2009 @ 7:14 pm #

    PIĘKNE! Cudownie to wygląda, megaklimatycznie i tak elegancko. Jestem pod wielkim, wielkim wrażeniem… :D

    Jesteś moim guru dekoracji wnętrz :)

  2. llooka Luty 9, 2009 @ 8:24 pm #

    Ha, a ja ignorantka pomyliłam pianino z fortepianem. Chyba to wczorajsze wino mi zaszumiało:) Instalacja powala oryginalnością i przecudną urodą. Pozdrawiam!

  3. Yrsa Luty 9, 2009 @ 8:54 pm #

    Pięknie u Ciebie :inaczej , wyjątkowo , oryginalnie.
    Dziękuje za udział w zabawie -życzę dobrej nocy .

  4. szewczykana Luty 10, 2009 @ 7:03 am #

    dzięki dziewczyny… mój domek w porównani z Waszymi białymi, jasnymi wypada strasznie mrocznie… ale to właśnie w nim lubię… „norkowaty” klimat :) co do instalacji – to zrobiłam ją od początku do końca sama z pomocą taty (rama, Passe-partout, etc.)

  5. olla Luty 10, 2009 @ 8:40 am #

    Powtórzę się, ale co tam: Twoje mroczne klimaty są ŚWIETNE. Mają niesamowity nastrój a zarazem nie są ponure. Instalacja klawiaturowa mnie powaliła.

  6. aagaa Luty 10, 2009 @ 9:12 am #

    No niesamowita ta Twoja instalacja…

  7. ita Luty 10, 2009 @ 9:35 am #

    O rany ,dekoracja jest powalająca ! Bardzo mi się podoba ,świetny pomysł i niesamowity efekt . Zmałpowałabym ją z wielką przyjemnością .
    U mnie też nie biało ,tylko kolorowo.Najważniejsze byśmy się dobrze u siebie czuły .
    Pozdrawiam ciepło.

  8. Elisse Luty 12, 2009 @ 8:54 am #

    Śliczne, pomysł fantastyczny !!! jakimś cudem zniknęłaś z mojej listy:( zorientowałam się dopiero jak coś za długo nic nie pisałaś…ale już to naprawiam!!! Mój dom też nie jest biały – podobają mi się, ale chyba czułabym się w takim zbyt „sterylnie”
    Serdecznie Cię pozdrawiam…i idę jeszcze pooglądać Twojego pięknego psa:) Jakbyś kiedyś dodała jeszcze parę fotek, to byłabym bardzo wdzięczna:)

  9. Jagoda Luty 12, 2009 @ 6:32 pm #

    Instalacja jest powalająca. Efekt niespodziewanie elegancki.
    Gratulacje!

Skomentuj

