nowe nabytki

12 Lu

odkryłam miejsce, które z pewnością szybko doprowadzi mnie do ruiny…

i w dniu dzisiejszym stałam się posiadaczką 2 nowych rzeczy:

– skrzyneczki z buteleczkami

– skrzyneczki z 3 szklanymi naczyniami (na nadmorskie skarby)

idealnych do mojego „żeglarskiego” wiatrołapu

img_8482

img_8483

img_8485

img_8486

glass floats – planuję poszerzyć kolekcję

img_8492

wieszak z barometrem, zegarem i higrometrem

komentarzy 11 to “nowe nabytki”

  1. Ellise Luty 12, 2009 @ 4:48 pm #

    Dzięki Ci dobra kobieto za link- zdjęcia przecudne- oglądamy rodzinnie i doszłam do wniosku,że gdyby takie cudo się przyplątało, to bym chyba jeszcze przygarnęła. A te jego oczy…no nie mogę wyjść z zachwytu!

    Ale to troszkę nie na temat, nowe nabytki śliczne i nie uwierzysz, ale w sobotę oglądałam taką skrzyneczkę z butelkami:) A że wcześniej nabyłam trochę roślinek i przeróżnych kokardek, więc na cudo owe mi już zabrakło kasy. Te buteleczki są takie malutkie? skrzyneczka z pojemniczkami również śliczna i to co w środku naczynek:) A wieszak … marzenie .
    Pozdrawiam Cię cieplutko

  2. joanna Luty 12, 2009 @ 4:57 pm #

    Dlaczego ja poszukująca inspiracji tak późno odkryłam Twój blog?
    Twoje wnętrza są inne niż wszystkie…A zdjęcia wyjątkowe …
    Już od dzisiaj będę zaglądać tu codziennie :)
    Miłego wieczoru :))

    Dzisiejsze nabytki są ‚przepięknościowe’ :)

  3. Jagoda Luty 12, 2009 @ 6:24 pm #

    Pierwszy raz do Ciebie trafiłam a tu taka niespodzianka! Nabytki wspaniałe uwielbiam oglądać piękne zdjęcia a Ty umiesz je robić. Pozdrawiam serdecznie!

  4. szewczykana Luty 12, 2009 @ 7:26 pm #

    joanno i jagodo – miło mi Was powitać u mnie. bardzo dziękuję za tak przemiłe komentarze :)
    ellise – buteleczki tak na moje oko 0,2l były jeszcze mniejsze:) muszę teraz jakieś gałązki upolować żeby do nich wstawić :)
    pozdrawiam

  5. llooka Luty 12, 2009 @ 8:37 pm #

    No cuda nie widy! Ależ pięknie to skomponowałaś i te serduch fastrygą szyte – bomba!

  6. ita Luty 12, 2009 @ 8:54 pm #

    Zakupy fantastyczne ,ale ,jak dla mnie, najlepsze pokazałaś na końcu . Wieszak z barometrem powalił mnie na kolana ….uff .Podoba mi się !

  7. aagaa Luty 12, 2009 @ 9:04 pm #

    Nabytki super,Mnie bardzo podobają się buteleczki w skrzynce.
    Pamiętam jeszcze oranżadę w butelkach z takimi korkami.
    Pozdrawiam Cię serdecznie…

  8. Madzia Luty 13, 2009 @ 9:17 am #

    Świetne te nowe nabytki:)
    Pozdrawiam

  9. AGUTEK Luty 15, 2009 @ 2:10 pm #

    Uwielbiam tu zaglądać, bo zawsze znajduję coś przepięknego – gdzie dorwałaś takie buteleczki świetne? :) Cud miód!

  10. Anita Listopad 30, 2009 @ 3:52 pm #

    Witaj, trafiłm tu przypadkowo, bo ogladam ostatnio duzo blogów tego typu :) Twój jest wyjatkowy ! Zakochałam sie w paru rzeczach nawet :) …i moje pytanie 9po komentach widze że nie tylko moje ;)) Gdzie mozna kupić takie buteleczki w skrzyneczne !!!!!???????? Nie mam pojecia oczywiscie jka mają pojemność, ale to nic jak duże to trafiłyby do kuchni jesli małe do łazienki na kosmetyki które zama robie :)
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na odpowiedź bardzo kocno :)

  11. szewczykana Listopad 30, 2009 @ 5:34 pm #

    Anito – buteleczki mają pojemność około 150 ml więc raczej małe… a kupowałam je w kwiaciarni… myślę, że w jakichś hurtowniach ogrodniczych czy giełdach kwiatowych powinnaś znaleźć. Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

