poduchy

18 Lu

według własnego projektu (z photoshopową pomocą mojego M)

własnoręcznie wykonane…

wyprodukuję jeszcze coś do kompletu… soon…

img_88461

img_88431

img_8845

komentarzy 9 to “poduchy”

  1. joanna Luty 18, 2009 @ 10:28 pm #

    :)))
    Ależ oryginalne! Super! Zdolni jesteście :))

    Pozdrawiam serdecznie :)

  2. olla Luty 19, 2009 @ 7:06 am #

    Super wyszło. Tez się zabieram do tej techniki, na razie jestem w fazie koncepcyjnej;)

  3. AGUTEK Luty 19, 2009 @ 11:01 am #

    Lubię u Cienie tę mroczność… Ona jest taka przyjemna, taka, że chciałoby się w niej zagłębić i odpocząć. Bardzo ładne poduszki – gratulacje. :)

    Pozdrawiam! :)

  4. AGUTEK Luty 19, 2009 @ 11:01 am #

    Kurcze, miało być „u Ciebie” – ach to moje roztrzepanie… ;)

  5. llooka Luty 19, 2009 @ 1:33 pm #

    Poduszki pierwsza klasa, żaden jacht by się ich nie powstydził. W szczególności te wypasione projektantów mody. Godne są ich – godne! Pozdrawiam!

  6. szewczykana Luty 20, 2009 @ 9:50 am #

    dzięki… jak je robiłam cieszyłam się jak dziecko… planuję jeszcze zrobić podkładnki na stół… zobaczymy co z tego wyjdzie :) pozdrawiam

  7. Ellise Luty 21, 2009 @ 11:17 am #

    Śliczne poduchy, bardzo ładne…zdradzisz jak je robiłaś?

  8. Ellise Luty 23, 2009 @ 5:47 pm #

    Haaaalooo!!!! Ja w sprawie nadruków na materiale- no powiedz, nie bądź taka:)

  9. szewczykana Luty 23, 2009 @ 6:54 pm #

    ah… jakoś przeoczyłam pytanie… napisy zostały nadrukowane na papier termotransferowy a następnie wycięte i żelazkiem naprasowane na uszyte poszewki :) Należy pamiętać o zrobieniu lustrzanego odbicia napisów przed wydrukowaniem :)

Skomentuj

