zabawy z truskawkami

1 Mar

zaczęło się od skoków na główkę :) potem było plażowanie…

niestety truskawki ostatecznie skończyły na talerzu…

img_9227

img_9228

img_9230

img_9235

img_9236

img_9239

komentarzy 6 to “zabawy z truskawkami”

  1. kasandra Marzec 1, 2009 @ 3:29 pm #

    O rany aż mi ślinka pociekła zwłaszcza przy ostatnim zdjęciu – mmm….
    zdjęcia super

    Pozdrawiam cieplutko

  2. Ellise Marzec 1, 2009 @ 6:20 pm #

    Przepiękne zdjęcia.. zarówno te, jak i z poprzedniego postu… A truskawki -to moje ulubione owoce, więc nawet gdyby nie były tak pięknie wyeksponowane to i tak by mi się podobały:)
    Dzięki za odpowiedź, na moje pytanko o poduchy!
    serdecznie pozdrawiam

  3. aagaa Marzec 1, 2009 @ 8:03 pm #

    Zdjęcia z rozpryskająca się wodą-mistrzostwo swiata po prostu..Cudne.A truskawki w czekoladzie….ło matyldo..slinotoku dostałam.
    Nie moge się już doczekać sezonu truskawkowego…Pozdrawiam

  4. llooka Marzec 1, 2009 @ 9:19 pm #

    Lód, truskawki, czekolada….no niezła była zabawa;) Zdjęcia pierwsza klasa!

  5. joanna Marzec 1, 2009 @ 11:38 pm #

    Zdjęcia mistrzowskie :))
    I smaczne ;)

  6. szewczykana Marzec 2, 2009 @ 6:06 am #

    ja tez kocham truskawki… i nie mogę się już doczekać sezonu… a zabawa z robieniem truskawkowych „chlupków” była przednia :) pół kuchni zachlapane :)

Skomentuj

