trochę tego i owego

8 Kwi

chyba wszystkich dopadły porządki… mnie również,

te we wnętrzach i te na zewnątrz

img_9368

bonsai – trochę jeszcze ospały po zimie

img_9371

img_9384

bratki w starym grilu

img_9398

img_94021

komentarzy 13 to “trochę tego i owego”

  1. aagaa Kwiecień 8, 2009 @ 7:35 pm #

    świetny pomysł z ta dekoracją w starym grilu.Bratki prezentują się w nim uroczo.
    Piękne dekoracje,świątecznie juz u Ciebie.
    Pozdrawiam

  2. alizee Kwiecień 8, 2009 @ 7:40 pm #

    No proszę, nie tylko mnie ujęły bratki w grillu. Ale bratki uwielbiam, a takiego grilla (lub bardzo podobnego) posiadam.
    Pozdrawiam

  3. olla Kwiecień 8, 2009 @ 8:23 pm #

    Bratki w grilu piękne, ale też zwróciłam uwagę na taras -marzę o takim, musi być cudownie stąpać po nim boso latem:) Ech żeby juz było lato!
    Tymczasem zyczę Ci Wesołych Świąt:))

  4. llooka Kwiecień 9, 2009 @ 10:49 am #

    Ależ u Ciebie wiosennie się zrobiło. Piękne aranżacje!
    Mam pytanie- czym masz wyłożony taras?:) Bardzo mi się podoba to coś, a jestem na etapie wyboru podłoża tarasowego.
    Wesołych świąt Ci życzę!

  5. szewczykana Kwiecień 9, 2009 @ 11:20 am #

    dzięki dziewczyny za miłe słowa… co do „tarasu” to zrobiony jest z desek tarasowych ryflowanych z jakiegoś egzotyka. przed sezonem olejujemy je tak jak meble ogrodowe. pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnych, ciepłych i słonecznych Świąt :)

  6. joanna Kwiecień 9, 2009 @ 7:31 pm #

    Mnie urzekło gniazdko :))
    I roślinki na ślicznych zdjęciach…
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałych Świąt :))

  7. ita Kwiecień 11, 2009 @ 9:06 pm #

    Bratki w żeliwnym grillu, bardzo mi się spodobały .
    Życzę wesołych Świąt Wielkanocnych i pozdrawiam ciepło.

  8. Dorota Kwiecień 13, 2009 @ 11:22 pm #

    Przepiękne kompozycje i cudne zdjęcia!!! Mnie najbardziej podobają się gałązki w butelkach. Pozdrawiam poświątecznie i zapraszam do mnie na http://www.domek-na-skwerku.blogspot.com

  9. monika Kwiecień 15, 2009 @ 9:04 pm #

    Mi się najbardziej podobają gałęzie porzeczki (?) w tych uroczych butelkach :) Zresztą wszystko piękne – bo wiosenne i pięknie zaaranżowane :)
    Pozdrawiam już poświątecznie :)

  10. szewczykana Kwiecień 16, 2009 @ 6:51 am #

    Moniko powaliłaś mnie na kolana tą diagnozą – faktycznie gałęzie to porzeczka, albo agrest :) pozdrawiam również :)

  11. monika Kwiecień 16, 2009 @ 9:00 pm #

    Ojoj, a dlaczego? :)

  12. AGUTEK Kwiecień 16, 2009 @ 9:57 pm #

    KOCHAM Twoje zdjęcia. Majstersztyk! Tak jak i kompozycje, które tworzysz – bratki w grillu powaliły mnie na kolana. Super!

  13. szewczykana Kwiecień 17, 2009 @ 9:51 am #

    jedyny problem taki, że obecnie zostałam bez grilla :)

Skomentuj

