sezon grilowy czas zacząć

18 Kwi

mimo zapowiadanych opadów deszczu…

w starym grillu zakwitły bratki, więc od dziś w rolę grilla wcielił się stary kuchenny piec, dobrze mu poszło :)

img_9453

img_9456

komentarzy 12 to “sezon grilowy czas zacząć”

  1. monika Kwiecień 18, 2009 @ 9:28 pm #

    Ale super! :)

  2. joanna Kwiecień 18, 2009 @ 10:22 pm #

    ;)) – jedyny w swoim rodzaju…

    Odniosę sie do poprzedniego posta, bo tak superowskich rzeczy dawno nie oglądałam – napis daje dużo do myślenia ;) a wycieraczka mam nadzieję, że tylko z nazwy, bo aż szkoda jej do takich celów ;)

  3. alizee Kwiecień 19, 2009 @ 5:54 am #

    Wspaniały pomysł!!!!!
    Mam chęć odgapić, tym bardziej, że posiadam podobną kuchnię.
    Zdjęcia cudne :-)))
    Pozdrawiam serdecznie

  4. llooka Kwiecień 19, 2009 @ 6:35 pm #

    Po primo -fantastyczne zdjęcia!
    Po drugie primo – jeszcze fantastyczniejszy piec!
    Po trzecie primo – otoczenie pieca rewelacja!
    Po czwarte primo – świetne wykorzystanie!
    I po piąte primo – jestem zachwycona!
    :)Pozdrawiam gorąco:)

  5. szewczykana Kwiecień 20, 2009 @ 7:25 am #

    o matko jedyna jak mi sie niezmiernie miło zrobiło…. kochane jesteście… dzięki wielkie :)
    Alizee – odgapiaj śmiało.:) tylko sie potem fotkami pochwal…

  6. ita Kwiecień 21, 2009 @ 8:29 pm #

    To jeszcze ja popiszczę z zachwytu….bo piec zaangażowany do grillowania to doskonały pomysł !
    Pozdrawiam.

  7. Ellise Kwiecień 22, 2009 @ 5:53 pm #

    no coś fantastycznego!!!
    pozdrawiam serdecznie

  8. pauala_71 Kwiecień 27, 2009 @ 12:27 pm #

    Dawno mnie u Ciebie nie było,a tu takie cudeńka pokazujesz!!!
    Grill niesamowity,lampion imponujący,zawieszka dla męża zabawna.
    Jak zwykle niesamowite zdjęcia.
    Pozdrawiam.

  9. Ellise Maj 1, 2009 @ 10:09 am #

    Witaj:)To niestety znowu ja:) Zapraszam do mnie po wyróżnienie, posiadaczko psiego potwora:)

  10. AGUTEK Maj 2, 2009 @ 10:37 pm #

    A ja muszę do poprzedniego posta coś napisać – SKĄD TEN LAMPION?! Padłam jak go zobaczyłam! Rewela! No i przypominajka dla Męża – świetna! Dziewczyno, skąd bierzesz takie cudeńka? :)

    Podziwiam talent do robienia mega klimatycznych zdjęć :)

  11. szewczykana Maj 4, 2009 @ 1:04 pm #

    AGUTKU – lampion kupiłam w Katowicach w SCC w punkcie z ozdobami świątecznymi na powielkanocnej wyprzedaży.

    A wszystkim bardzo dziękuję za miiłe komentarze… :)

  12. somka Maj 7, 2009 @ 1:26 pm #

    Jestem u Ciebie po raz pierwszy i omal nie zemdlałam z wrażenia. Pięknie u Ciebie, bardzo klimatycznie, niesamowicie pomysłowo……

Skomentuj

