zielniki łazienkowe

3 Czer

w łazience miejsca nad wanna nie za wiele, fotki ciężko pstryknąć

(jak mnie poinformaował moj M)

1

2

komentarzy 14 to “zielniki łazienkowe”

  1. llooka Czerwiec 3, 2009 @ 10:04 am #

    I jak tu się nie zachwycać… cudna kolorystyka i tematyka. A pierwsze zdjęcie jak soczewka wypukła. Zdradzisz tajemnicę warsztatu? Ciepło zostawiam!

  2. mada1412 Czerwiec 3, 2009 @ 10:12 am #

    Chętnie, oj bardzo chętnie zobaczyłabym łazienkę w całości:)) Zielnik pycha!

  3. szewczykana Czerwiec 3, 2009 @ 10:29 am #

    Llooka – obiektyw to Fisheye 15mm
    Mada – łazienkę pewnie pokażę kiedyś w całości jak będzie skończona…

  4. ita Czerwiec 3, 2009 @ 10:51 am #

    Świetnie dobrana kolorystyka , też jestem chętna na obejrzenie całości .
    Pozdrawiam serdecznie .

  5. alizee Czerwiec 3, 2009 @ 10:56 am #

    Świetny, bardzo mi się podoba. Zdjęcia bossskie :-0)
    Pozdrawiam serdecznie

  6. AGUTEK Czerwiec 3, 2009 @ 11:18 am #

    Hihi, a ja wiem, skąd je maaasz :D Bo też je mam ;) Śliczne są te obrazeczki, szkoda tylko, że niektóre poprzyciemniane, przez skanowanie.

    W ogóle to dzisiaj wszędzie na moich ulubionych blogach wpisy – mniam!

    Całuję, Aga. :)

  7. aagaa Czerwiec 3, 2009 @ 9:00 pm #

    Piękne zdjęcia..
    Bardzo mi sie podoba kolor ściany.Taki jest w rzeczywistości czy zdjęcia troche przekłamują?Co to za kolor?
    Pozdrawiam

  8. joanna Czerwiec 4, 2009 @ 6:51 am #

    Baaaardzo ładne :)
    I ślicznie oprawione :))
    Obrazki oprawione za szkłem (ja mam akwarele) faktycznie ciężko fotografować ze względu na odbijające się światło…

    Rozbudziłaś ciekawość co do wyglądu całej łazienki ;)

    Pozdrawiam gorąco :)

  9. szewczykana Czerwiec 4, 2009 @ 7:25 am #

    moje drogie łazienką się chętnie pochwalę, ale za czas jakiś dopiero…
    aago – kolor sciany z rzeczywistości jest troszkę ciemniejszy (jasna poświata spowodowana słońcem wpadającym przez okno), kolor bardziej zbliżony do naturalnego w wątku o etażerce (https://szewczykana.wordpress.com/category/bathroom/)
    AGUTKU – zielniki znalezione dzięki zamieszczonemu przez Kopciuszka linkowi :)

  10. myrna79 Czerwiec 4, 2009 @ 5:43 pm #

    I ja czekam na resztę domu na forum. Mam pytanie co do zielnika: w jakim rozmiarze wydrukowałaś te litografie?

  11. szewczykana Czerwiec 4, 2009 @ 6:30 pm #

    wymiar 12,5 X 19 cm. całość jest rozmiaru A4, a na prezentacje na forum trochę za wcześnie :)

  12. monika Czerwiec 7, 2009 @ 11:19 am #

    Świetnie dobrane kolory ściany i passepartout (czy jak to się tam pisze ;) )!

  13. Aga Lipiec 8, 2009 @ 10:49 am #

    Gdzie można znależć takie karty zielnika? Można podać stronę: www?

  14. szewczykana Lipiec 8, 2009 @ 11:06 am #

    to linka do katalogu roślin :)
    http://caliban.mpiz-koeln.mpg.de/~stueber/thome/Alphabetical_list.html
    pozdrawiam :)

Skomentuj

