kuchenne gadżety

10 Lip

mój wyczekany, wymarzony kran…

i równie wymarzona etażerka/stojak na talerze:)

ależ się ciesze :)

IMG_0559

IMG_0569

IMG_0565

IMG_0568

komentarzy 12 to “kuchenne gadżety”

  1. Paulina Lipiec 10, 2009 @ 8:55 pm #

    O Matko!Ale masz piękny kran.Cudo normalnie!A do tego jaki oryginalny.Etażerka/stojak również niczego sobie :)

    Pozdrawiam.

  2. llooka Lipiec 10, 2009 @ 9:14 pm #

    A ja się cieszę, że oczy moje mogą podziwiać takie cudowności! Kran no po prostu – wypas! A za stojakiem na talerze sama też się rozglądam, bo niestety jeszcze nie dorobiłam się kredensu i talerze tkwią na parapecie:)

  3. alizee Lipiec 11, 2009 @ 7:09 am #

    Śliczności…. stojak boski, sama chciałabym taki mieć. A moją uwagę przykuła szczotka do mycia, zdradzisz skąd??
    Pozdrawiam serdecznie

  4. szewczykana Lipiec 11, 2009 @ 7:17 am #

    szczotke kupiłam na wyprzedaży w Kauflandzie :)

  5. ushii Lipiec 12, 2009 @ 10:38 am #

    bardzo ładny kran
    i stojaczek też fajny, kiedyś nad czymś podobnym się zastanawiałam, ale bałam się, że mój M. przy swoich zdolnościach zaraz to wywróci i będę miała zamiast talerzy mnóstwo porcelanowych okruszków… czy Two się sprawdza, tzn. jest stabilny?

  6. szewczykana Lipiec 12, 2009 @ 12:46 pm #

    Ushii – stojak sam z siebie nie jest ciężki, ale dociążony talerzami jest bardzo stabilny, wiec chyba nie ma siły żeby go przewrócić :)

  7. Mia Lipiec 13, 2009 @ 8:59 am #

    Dopiero teraz do Ciebie trafiłam i jestem zachwycona. Bardzo podoba mi się ściana z poprzedniego postu. Kran świetny, aż żałuję, ze rok temu takiego nie spotkałam. A najbardziej spodobało mi się stworzonko śpiące pod ścianą – jak dobrze patrzę, to husky :) Sama mam haska, więc jestem szczególnie wyczulona :)
    Pozdrawiam serdecznie

  8. joanna Lipiec 13, 2009 @ 2:39 pm #

    Bardzo stylowy i piękny :))
    A zadrostki (zazdrostki?) – najcudowniejsze!

    Raz trafiłam na taki stojak, ale nie mam gdzie go postawić :(

    Aniu, kiedyś, w wolnej chwili zajrzałam do Waszego (Twojego i Męża) albumu ze zdjęciami – wciągnęło mnie aaaaabsolutnie: takich miejsc, widoków, plenerów, ujęć – w życiu nie widziałam :)) Obydwoje macie artystyczne dusze :))
    Pozdrawiam gorąco

  9. szewczykana Lipiec 13, 2009 @ 7:20 pm #

    Joanno – bardzo mi się przyjemnie zrobiło… bardzo lubimy z moim M robić foty i robimy ich na prawdę dużo… strasznie się cieszę, że się podobają :) pozdrawiam serdecznie

  10. ita Lipiec 14, 2009 @ 9:52 pm #

    Kran moich marzeń ,Kiedyś (mam nadzieję ) wymienię na takie cudo jak Twoje.Stojak świetny ,oj przydałby się do ogrodu…nic dziwnego ,że masz radochę .Też bym się cieszyłam.
    Pozdrawiam ciepło.

  11. Elisse Lipiec 16, 2009 @ 12:59 pm #

    kranik cudo, stojaki na talerze ubóstwiam…uroczy kuchenny klimacik:)

  12. mada1412 Lipiec 17, 2009 @ 3:59 pm #

    Ależ cudna bateria! Cały kątek przyzlewozmywakowy uroczy:)

Skomentuj

