kącik telewizyjny

15 Lip

do tej pory całe życie toczyło się wokół kominka,

ustawienie kanap, foteli, stolika kawowego…

od wczoraj jak na porządną polską rodzinę przystało mamy kącik telewizyjny :)

a w nim ogroooooomne, przewygodne pufy…

są leciutkie więc bez problemu można je usunąć gdy nie są potrzebne

IMG_0593

IMG_0584

komentarzy 17 to “kącik telewizyjny”

  1. aagaa Lipiec 15, 2009 @ 7:47 am #

    Ale ładnie u Ciebie.Ale bym sobie klapnęła na takiej pufie i wyciągnęła nogi.
    I kuchnia piękna-w poprzednim poście.I kran,i zazdrostki.Super.
    Pozdrawiam gorąco

  2. alizee Lipiec 15, 2009 @ 2:06 pm #

    O żesz….. jaki superowy kącik, te pufy super, choć faktycznie wyglądają na ciężkie.
    Pozdrawiam serdecznie

  3. Mia Lipiec 15, 2009 @ 5:04 pm #

    Świetne, świetne, świetne! Na pewno bardzo wygodne. I co więcej, bardzo pasują do ogólnego charakteru wnętrza. A przyznam, że gdybym zobaczyła je osobno, nie byłabym pewna, że tak dobrze się wpasują. Bardzo mi się podobają
    !

  4. ushii Lipiec 15, 2009 @ 8:11 pm #

    pufy pufami ale te przeszklenie jakie fajne!

  5. Dag-eSz Lipiec 15, 2009 @ 9:02 pm #

    Pufy są świetne tylko jak dla mnie nie w wersji skórzanej, czy skóro podobnej – nie lubię :/ a te drzwi mnie ujęły – i te przeszklenia ^^ :) Pozdrawiam :)

  6. joanna Lipiec 15, 2009 @ 9:05 pm #

    Faktycznie wyglądaja na przewygodne … Ja pewnie od razu bym w nich zasnęła, tym bardziej że ostatnio program telewizyjny nas nie zaskakuje ;))
    I są w fajnym kolorze!

  7. kasandra Lipiec 16, 2009 @ 5:59 am #

    o LA LA !!! Cudne te pufy, wyglądają zjawiskowo

    Pozdrawiam

  8. szewczykana Lipiec 16, 2009 @ 6:28 am #

    dzięki, dzięki, dzięki… :) pufy są typowym elementem wygody a nie dekoracyjnym, wyciągamy je tylko do oglądania telewizorka…
    Dag-eSz – ja też zawsze byłam przeciwniczką wszelkiego rodzaju wypoczynków ze skór i pseudoskór… jednak przy naszym futrzaku skóra wydaje się być najwygodniejszym rozwiązaniem :)
    a co do przeszklonych drzwi – to jest to tzw. okno z widokiem na ścianę – to z wątu o winiarni… kiedyś będzie tam wyjście na ogród… kiedyś…

  9. ita Lipiec 16, 2009 @ 10:14 am #

    Świetne rozwiązanie ,nic tylko wyciągnąć się wygodnie i obejrzeć dobry film. Tylko ,że tak jak Joanna ,szybko bym na nich przysnęła . Bardzo ładny kolor ścian , to efekt ostatnich Twoich remontów,prawda? Łaaaaadnie!
    Pozdrawiam serdecznie .

  10. szewczykana Lipiec 16, 2009 @ 10:41 am #

    tak, z tym spaniem to święte słowa – sama już 2 razy zasnęłam :) a ściany to faktycznie efekt ostatniego malowania :)

  11. Elisse Lipiec 16, 2009 @ 1:03 pm #

    Pufy superanckie!!!! Ja ze swoją ilością zwierząt też posiadam skórzaną kanape , bo inaczej bym rady nie dała. a tak tylko się zetrze na mokro i gotowe:)Czysto jest w mig. Pocieszam sie tylko,że te zwierzaki i tak zostały zjedzone, więc skóra chociaz się nie zmarnowała.
    Pozdrawiam gorąco

  12. llooka Lipiec 16, 2009 @ 4:35 pm #

    Skórzane wypoczynki mają same zalety! A przy dzieciach to rach ciach i już czyste, o czym przy tkaninie można tylko pomarzyć. Ale ja nie o skórze tu chciałam… Karmiłaś nas moja droga kęskami by móc śnić o całości. I wreszcie pokazałaś całokształt. Ja wiedziałam,że tak będzie…:)

  13. joanna Lipiec 17, 2009 @ 7:52 am #

    To ja jeszcze o programie telewizyjnym ;))
    Po napisaniu komentarza zasiadłam przed ekranem i … był wspaniały film dokuemtalny o Zbigniewie Zapasiewiczu (pr.IITVP) a wczoraj na 1 – „Persona non grata” z Nim w roli głównej, a że ok.24 – nie szkodzi, bo warto było :))

    Pzdrawiam :))

  14. llooka Lipiec 20, 2009 @ 10:08 am #

    Czy tam nad drzwiami wisi ekran projekcyjny? Dopiero teraz go zauważyłam:) No to doznania filmowe musicie mieć rewelacyjne. Może w tym roku uda nam się zahaczyć o festiwal filmowy w Kazimierzu. Pozdrawiam bratnie dusze!

  15. szewczykana Lipiec 20, 2009 @ 10:40 am #

    looka – tak to ekran :) teraz zbieramy na rzutnik HD to dopiero będą doznania :)

  16. Madzia Lipiec 22, 2009 @ 3:59 pm #

    Świetne pufy!
    Ja osobiście jestem za skórą w miejscach bardziej użytkowych…właścicielom zwierzaków i dzieciaczków polecam:)
    Kuchenne dekoracje z poprzedniego postu wprost klimatyczne!
    Serdeczne pozdrowienia

  17. Kwasek Grudzień 22, 2015 @ 10:14 am #

    Pufy są zarąbiste. Bardzo mi się podobają. Mnie też ostatnio się spodobały meble z RS Furniture, pomysł pierwsza klasa moim zdaniem.

Skomentuj

