„spiżarnia”

28 Lip

na razie regał, który kiedyś zostanie przestawiony do miejsca spiżarni docelowej stanął w kuchni…

przetwory dostały etykietki zrobione wg.projektu i dzięki uprzejmości Somki z Teatru Dobrych Klimatów

IMG_0601

IMG_0603

IMG_0605

IMG_0606

Odpowiedzi: 15 to “„spiżarnia””

  1. monika Lipiec 28, 2009 @ 8:10 pm #

    Omatkoicórko, jak ja marzę o takim regale… Cudo! Również zaczęłam produkcję tegorocznych domowych przetworów, ale gdzie tam mojej spiżarni do Twojej! Czy mogę być wścibska i spytać co przechowujesz w tych wielkich słojach na najwyższej półce? :)
    Pięknie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

  2. Madzia Lipiec 28, 2009 @ 8:40 pm #

    Pięknie zagospodarowany spiżarniany regał!
    Bogate zapasy w pięknie ozdobionych słoiczkach.
    Serdecznie pozdrawiam

  3. alizee Lipiec 28, 2009 @ 8:44 pm #

    Cudo po prostu, jak prawidziwa stara spiżarnia.
    Pozdrawiam serdecznie

  4. aagaa Lipiec 28, 2009 @ 8:55 pm #

    Nie przestawiaj tego pięknego regału do spiżarni.Szkoda…Ślicznie wygląda .No i pod ręką masz wszystko.
    Pozdrawiam

  5. Dag-eSz Lipiec 28, 2009 @ 9:05 pm #

    Pięknie ozdobione słoiczki :) i półka taka z babcinej spiżarni :) Pozdrawiam :)

  6. joanna Lipiec 28, 2009 @ 9:28 pm #

    Żal chować takie cuda … Słoiczki z etykietami wyszly super…
    I ta słodka koronka…
    Miec spiżarnię to moje marzenie :)

    Pozdrawiam gorąco :)

  7. llooka Lipiec 29, 2009 @ 6:54 am #

    Zastrzeliłaś mnie! Ostatnio kupiłam coś na wzór kredensu i też zawaliłam go moimi przetworami. Musiałam jednak zdjąć, do serwis kawowy kisił się na parapecie zbyt długo, a przecież w kredensie jego miejsce.
    Aż żal będzie to cudo przenosić do spiżarni. Niech cieszy oczy w kuchni jak najdłużej. I te woreczki lniane … Mniam!

  8. szewczykana Lipiec 29, 2009 @ 7:56 am #

    dzięki wielkie dziewczyny… muszę się przyznać, że przetwory to nie dokońca tylko moja robota – a też moich rodziców i teściów… :)
    Moniko – w dużych słojach na najwyższej półce robi się nalewka wiśniowa ( mojej produkcji )

  9. ita Lipiec 29, 2009 @ 8:39 am #

    Cudnie to wszystko wygląda ~! Jak ze starych fotografii. Ja bym regału nie chowała ,toż to przecież radość dla oczu!
    Pozdrawiam serdecznie .

  10. AGUTEK Lipiec 29, 2009 @ 9:01 am #

    Jestem zachwycona! Cudowności pokazujesz :) Spiżarenka taka, że nic tylko siedzieć i jeść ;)

    Te wielkie słoje są cudowne, sama mam jeden i wygląda po prostu rewelacyjnie na kuchennej półeczce. :)

    A co do nalewki wiśniowej – moja Mama też robi – w tych słoiczkach w kratkę, które kiedyś pokazywałam u siebie. Mniam mniam! :)

    Buziaki! :D

  11. Mia Lipiec 29, 2009 @ 9:33 am #

    Super, piękna półka! Niech cieszy oczy jak najdłużej, bo aż szkoda chować do spiżarni. Etykiety jak znalazł, mnie też Somka nimi poratowała :)
    Pozdrowienia!

  12. somka Lipiec 30, 2009 @ 3:14 pm #

    uroczo zastosowałaś etykiety, a regal po prostu zapiera dech w piersiach, patrząc na niego aż czuć zapachy tych wszystkich cudowności i od razu wyobraźnia tworzy przecudne obrazy klimatycznej kuchni, ech…..chciałoby się mięć spiżarnię oj chciało……

  13. pauala_71 Lipiec 30, 2009 @ 4:38 pm #

    WOW piękna masz spiżarkę,a ile w niej przetworów!
    Ja bym tak pięknie wyeksponowanych słoików nie chowała.

    Pozdrawiam.

  14. Magdalena Lipiec 31, 2009 @ 9:20 pm #

    Wspaniale wyglada ten prosty regalik z tak smakowitymi przetworami…a koronki to poprostu kropka nad i.
    Piekne mieszkanie, piekne zdjecia! Bardzo duzo tu u ciebie inspiracji.
    Pozdrawiam
    Magdalena/ Color Sepia

  15. mada Sierpień 4, 2009 @ 4:04 pm #

    Pięknie!! Coś mam chrapkę całą kuchnię zobaczyć;)
    Zapraszam po wyróżnienie.
    Pozdrawiam serdecznie,
    M.

Skomentuj

