Specjalna edycja katalogu IKEA 2010

27 Sier

Właśnie otrzymałam przesyłkę ze specjalną edycją katalogu 2010 w wersji XL, która jest dwa razy większa od zwykłego katalogu.

Już sam katalog robi piorunujące wrażenie, do środka jeszcze nie zaglądałam…

pędzę do lektury – relacja i fotki jutro :)

Odpowiedzi: 5 to “Specjalna edycja katalogu IKEA 2010”

  1. AGUTEK Sierpień 27, 2009 @ 10:04 pm #

    Ja też jutro, ja też! :D

  2. mada1412 Sierpień 28, 2009 @ 4:33 am #

    A ja też;)
    Pozdrawiam,
    M.

  3. byziak Sierpień 28, 2009 @ 7:37 am #

    heh a ja zamiast przesyłki dostałam awizo – więc najpierw godzinka na poczcie…

    Pozdrawiam :)

  4. joanna Sierpień 28, 2009 @ 10:43 am #

    Ja mam tylko taką ‚zwykłą’ wersję :((
    Obejrzałam i czuję niedosyt – wielu wzorów nie pokazują, nowości są ale jak dla mnie za mało ;)
    A skąd się bierze taką XXL, jeśli nie jest to tajemnicą?

    Pozdrawiam serdecznie :)

  5. Madzia Sierpień 28, 2009 @ 12:13 pm #

    Ja też mam tym wielkim formacie:)
    Joanno…do mnie ten katalog został wysłany pocztą przez Heurekę:)
    Pozdrawiam

Skomentuj

