ikea i sesja foto ;)

29 Sier

ikea-2_blog

Katalog IKEA w wersji XL to strzał w dziesiątkę. Żeby mieć porównanie postarałam się również o wersję klasyczną, którą zawsze byłam zachwycona… do czasu…  Nie wyobrażam sobie teraz jak mogłam na tych mikro zdjęciach cokolwiek wypatrzyć :) Jak w każdym katalogu reklamowym wszystko wygląda przepięknie, funkcjonalne rozwiązania, świetna kolorystyczne, cudne tkaniny, piękne meble, ciekawe dodatki… jednak ceny… dość wysokie…

Myślę, że po kolejnych i kolejnych „oględzinach” odkryję masę rzeczy, których nie dostrzegłam za pierwszym razem…
Pewne jest jednak to, że jeszcze w tym tygodniu wybiorę się do IKEA.

komentarzy 5 to “ikea i sesja foto ;)”

  1. AGUTEK Sierpień 29, 2009 @ 4:05 pm #

    ŚWIETNY pomysł na zdjęcie! :) Mi też katalog w wersji XL podoba się dużo bardziej od małego. Choć najnowszego XS nie mam… ;)

  2. alizee Sierpień 29, 2009 @ 6:21 pm #

    No tak, teraz widzę różnicę. Rzeczywiście XL jest lepszy w sensie oglądania.
    To jest jeszcze jakaś wersja XS…???? Nieźle :-))
    Dość często bywam w Ikei, widziałam już sporo nowości. Fajne pomysły, aranżacje, ale ceny faktycznie coraz wyższe…
    Pozdrawiam serdecznie

  3. elka2306 Sierpień 29, 2009 @ 8:38 pm #

    Oj uwielbiam ikea .Jestem nawet od niej uzależniona ,bywam tam raz na tydzień ,no ewentualnie raz na dwa.Jedno ci muszę przyznać ceny coraz wyższe to fakt ,zwłaszcza w Polsce ,tu w szwecji dużo taniej kupuje różne produkty.
    Pozdrowienia

  4. AGUTEK Sierpień 30, 2009 @ 11:53 am #

    XS jest to po prostu… normalny katalog, taki „dla Wszystkich”. Taki malusi się wydaje przy wersji XL… :)

  5. joanna Sierpień 30, 2009 @ 10:53 pm #

    Fajne szlafroczki ;))
    I pomysł na zdjęcie!

    Rozmiar robi różnićę ;))
    Ale cóż – namawianie na podanie maila potraktowałam jako spam, a teraz mam za swoje :(

Skomentuj

