szczęście się do mnie dziś uśmiechnęło

7 Wrz

co zrobić z tak wspaniale rozpoczętym tygodniem :)

podczas porannego przeglądania blogów natknęłam się na taaaaką niespodziankę…

słoiczek powideł śliwkowych zasili szeregi mojej spiżarki :)

Dzięki Kochana, masz Ty rękę do losowania :)

nagroda

fot. by Llooka

i jeszcze jedna niespodzianka… Pierwsze trzy osoby, które nadesłały zdjęcia  na konkurs “Ty i Twój katalog”zostały uhonorowane za odwagę voucherami na obiad w restauracji Ikea… znalazłam się w szczęśliwej trójcy :)

Odpowiedzi: 8 to “szczęście się do mnie dziś uśmiechnęło”

  1. asiorek Wrzesień 7, 2009 @ 12:43 pm #

    witaj;)
    ja też jestem w tej trójcy;P
    gratuluję powidełek
    pozdrawiam i do jutra;P czekamy za nagrodami pieniężymi teraz;P

  2. pauala_71 Wrzesień 7, 2009 @ 1:17 pm #

    Gratuluję aż dwóch smakowitych wygranych! :)

    Pozdrawiam.

  3. aagaa Wrzesień 7, 2009 @ 1:51 pm #

    Wow,Ty szczęściaro.Moje gratulacje!!!
    Pozdrawiam

  4. llooka Wrzesień 7, 2009 @ 2:14 pm #

    Cieszę się, że przyczyniłam się do poprawy Twego nastroju. No i oczywiści gratuluję wygranego obiadku! Ściskam mocno!

  5. alizee Wrzesień 7, 2009 @ 4:23 pm #

    Gratuluję podwójnej wygranej, to się nazywa mieć szczęście….
    Pozdrawiam

  6. joanna Wrzesień 7, 2009 @ 11:57 pm #

    Ja przyłączam się do gratulacji :))
    I pozdrawiam :))

  7. szewczykana Wrzesień 8, 2009 @ 7:57 am #

    ah… dzięki dziewczyny… moze powinnam TotoLotka puścić… :)

  8. ita Wrzesień 8, 2009 @ 8:32 am #

    Wczoraj nie mogłam zamieścić komentarza u Ciebie .A właśnie proponowałam byś spróbowała szczęścia w totolotku .Do trzech razy sztuka .
    Pozdrawiam ciepło.

Skomentuj

