zjeść czy nie zjeść ?

17 Wrz

dotarła do mnie przesyłka z wygraną od LLooki :)

i teraz pojawia się pytanie – zjeść czy nie zjeść?

powidełka wyglądają smakowicie – co przemawia za zjeść…

ale z drugiej strony pięknie się prezentują w spiżarce – co przemawia za nie zjeść

IMG_4658

IMG_4663

IMG_4664

LLooka – jeszcze raz baaaardzo Ci dziękuję, sprawiłaś mi ogromną radość !!!

Odpowiedzi: 9 to “zjeść czy nie zjeść ?”

  1. jadzik Wrzesień 17, 2009 @ 5:35 pm #

    JA sugeruję, żeby zjeść,a pusty słoiczek wstawić do spiżarki :)

  2. joanna Wrzesień 17, 2009 @ 7:29 pm #

    Właśnie miałam to samo zaproponować, co Jadzik ;))
    I koniecznie opisać przezycia z degustacji;)

    Twoja spiżarnia wygląda zniewalająco…

    POzdrawiam gorąco :)

  3. alizee Wrzesień 17, 2009 @ 8:11 pm #

    Ja bym albo zeżarła natychmiast, albo zapomniała na wieki….. bo ja tak mam, jak czegoś nie zrobię od razu, to potem zapominam na zawsze..

  4. aagaa Wrzesień 17, 2009 @ 8:20 pm #

    Spróbuj koniecznie.Możesz nas zaprosić na sniadanie..Pomożemy…:)))D
    Smacznego Ci zyczę.
    Pozdrowionka

  5. Lena Wrzesień 18, 2009 @ 12:57 pm #

    Ja bym sobie zostawila na pozniej;)… Ten sloiczek tak ladnie wyglada:)).
    Bardzo fajna Twoja spizarka.

  6. Dag-eSz Wrzesień 18, 2009 @ 2:57 pm #

    To ja z Agą wpadnę na śniadanie :)))
    Spiżarnia robi wrażenie :) z tak ładnie udekorowanych słoiczków pewnie się jakoś tak „wykwitniej” ? :) u mnie w domu mama nigdy nie dekorowała i nie opisywała słoików :/ jak będe mieć swoją chatynkę na pewno to zmienię ;)
    Gratuluję nagród :) pozdrawiam :)

  7. llooka Wrzesień 20, 2009 @ 10:31 am #

    Cieszę się, że się podoba słoiczek. Ja zachęcam do degustacji! Pozdrawiam!

  8. violcio11 Październik 1, 2009 @ 3:16 pm #

    Ja tez bym najpierw nacieszyla oczy i poczekala ze zjadaniem.

  9. Szpilka Listopad 4, 2010 @ 3:47 pm #

    I Co? SMAKOWAŁY? :D

Skomentuj

