post specjalnie dla Llooki :)

7 Paźdź

2 kadry z niedzielnych pieczonek…

odkąd pamiętam robiliśmy takie z rodzicami,

od niedzieli jestem szczęśliwą posiadaczką własnego garnka…

pierwsze inauguracyjne pieczonki wyszły wybornie :)

IMG_4789

IMG_4785

komentarze 3 to “post specjalnie dla Llooki :)”

  1. llooka Październik 7, 2009 @ 3:02 pm #

    Ale zapodałaś! Twoim „GRILLEM” już kiedyś się zachwycałam, ale tym kociołkiem mnie powaliłaś! I do tego ślicznie sfotografowane. Jak Ciebie mobilizują reprymendy, to ja mogę tak częściej:) Bo efekty są znakomite!!!
    Dziękuję za dedykację!

  2. aagaa Październik 7, 2009 @ 5:52 pm #

    Mam taki sam kociołek! Identyczny!Uwielbiam kociołkowe jadło!
    Pozdrawiam serdecznie

  3. ushii Październik 7, 2009 @ 6:38 pm #

    ochhhhh… jak ja kocham pieczonki, a w wawie to nikt tego nie zna :( uwielbiam, a tak dawno już nie jadłam, ale dostępu do takiego świetnego garnka nie mam :((( buuuuu
    zdjęcie świetne, ale odpowiedzialna jesteś za to że w nocy mi się te pyszności przyśnią!

Skomentuj

