wyróżnienie i wakacje

9 Paźdź

dostałam kolejne wyróżnienie – jakiś czas temu,

ale jak wiecie ostatnio zaniedbałam blogowanie :(

da

dziękuję Somko:)

I pragnę się pożegnać – ale tylko na chwilkę… jadę w końcu na upragnione wakacje…

wracam w listopadzie… pozdrawiam Was wszystkie serdecznie – nie zapomnijcie o mnie ;)

Komentarze 4 to “wyróżnienie i wakacje”

  1. alizee Październik 9, 2009 @ 4:17 pm #

    Jak ja Ci zazdroszczę tej Kuby…. proszę o megafotorelację. Odkąd obejrzałam Buena Vista Social Club oszalalam……
    Pozdrawiam serdecznie

  2. ita Październik 9, 2009 @ 6:18 pm #

    Zbieraj dokumentację fotograficzną !!! Ach ,zazdroszczę takiego urlopu, będę niecierpliwie czekać na relację .
    Pozdrawiam .

  3. llooka Październik 9, 2009 @ 6:43 pm #

    Oczekuję Cię z niecierpliwością z powrotem! Baw się dobrze! Pa Pa!

  4. olla Październik 14, 2009 @ 11:19 am #

    Psiapsióła była na Kubie i wróciła zachwycona.
    Zyczę Ci wspaniałych wakacji i również liczę na smakowitą fotorelację:)

Skomentuj

