cuba reportaż

4 List

zbyt długo by opowiadać, a że do pisania ręki lekkiej nie mam,

pierwsza część fotek z wakacji na Kubie w formie reportażu

a tu kilka na zachętę :)

1

3

2

cdn…

 

Komentarzy 8 to “cuba reportaż”

  1. joanna Listopad 4, 2009 @ 7:21 pm #

    Witaj :))
    Po sobie wiem, jak trudny jest powrót do szarej rzeczywistości – w Polsce na słońce czekałam 2 tygodnie od powrotu…
    Zapowiedź Kuby fajna – lecę oglądać resztę :))
    POzdrawiam gorąco :))

  2. pauala_71 Listopad 4, 2009 @ 7:35 pm #

    RE WE LA CJA!!!
    Biegnę oglądać resztę zdjęć.

    Pozdrawiam serdecznie.

  3. pauala_71 Listopad 4, 2009 @ 7:44 pm #

    Obejrzałam i jestem pod wielkim wrażeniem!
    Zdjęcia są świetne,dobrze zrobione,oddające klimat i charakter Cuby.Zazdroszczę tych wczasów,może kiedyś i ja odwiedzę to magiczne miejsce…

    Czy mogę prosić Ciebie o maila,mam pytanie.
    paula_71@gazeta.pl

  4. byziak Listopad 4, 2009 @ 7:52 pm #

    Obejrzałam zdjęcia i naprawdę super – poczułam ciepło i klimat tego miejsca – cudowne uczucie w taki pochmurny wieczór. A zdjęcia – rewelacja :)

    Pozdrawiam

  5. llooka Listopad 4, 2009 @ 7:55 pm #

    To, że będzie rewelacyjnie, to mogłam się spodziewać, ale… ups spadłam z krzesła… No CUDA! Zdjęcia- prawdziwe kryształki. Masz oko do wynajdywania niezwykłych miejsc i ludzi!
    Całuski!

  6. olla Listopad 4, 2009 @ 8:16 pm #

    Ależ zazdroszczę Wam tych wrażeń. Tych kolorów, klimatów a najbardziej krążowników z lat 50tych. Piorunujący reportaż, niesamowicie uchwyceni Kubańczycy. Mam nadzieję, że to pierwsza część większej całości.

  7. alizee Listopad 4, 2009 @ 8:34 pm #

    Cudne… cudne foty!!!! rewelacja!!!!
    Ależ Ci zazdroszczę….
    Pozdrawiam

  8. szewczykana Listopad 5, 2009 @ 10:15 am #

    dzięki wielkie dziewczyny… ależ mi się miło zrobiło… :)

Skomentuj

