CandyCuba i Candy

6 List

kolejna porcja fotek CandyCuba set

i kilka oczywiście na zachętę…

1

2

3

 a skoro o Candy mowa… konkurs z nagrodą niespodzianką przywiezioną z Kuby….

pytanie brzmi: Jaki obiekt znajduje się na kubańskim banknocie 1 peso*?

pierwsza osoba która udzieli prawidłowej odpowiedzi wygra niespodziankę…

powodzenia :)

*sprostowanie – na kubańskim peso wymienialnym…

 

Odpowiedzi: 6 to “CandyCuba i Candy”

  1. llooka Listopad 6, 2009 @ 1:21 pm #

    Jose Marti?

  2. szewczykana Listopad 6, 2009 @ 1:43 pm #

    llooka – jako, że pytanie było zadane nie do końca szczegółowo i nie o Josego mi chodziło, a fakt jest że Jose na jedynce narodowej występuje – gratuluję pierwsza niespodzianka leci do Ciebie… ale pozostałe Panie i Panów zachęcam do dalszej zabawy… mam jeszcze jedną – taką samą :)

  3. llooka Listopad 6, 2009 @ 1:47 pm #

    Kuna tak się spieszyłam, że źle doczytałam, ale…
    może był obiektem czyichś westchnień?;)
    Cieszę sie ogromnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. byziak Listopad 6, 2009 @ 3:50 pm #

    O rany ale zadałaś zagadkę – szukam i szukam i zapoznaję się z historią kubańskiej waluty przy okazji, bo na Kubie nie byłam i banknotów w rękach nie miałam. Po długich poszukiwaniach to strzelam, że na „one peso CUC” jest pomnik Jose Marti na Placu Rewolucji???

  5. szewczykana Listopad 6, 2009 @ 6:36 pm #

    dokładnie chodziło o pomnik, znajdujący się na placu rewolucji, przy czym Josego to prawie wcale na banknocie nie widać… :) gratuluję :)

    • olla Listopad 13, 2009 @ 7:55 pm #

      No to ja jestem d.wołowa, bo do banknotu z pomnikiem doszłam, ale się zasugerowałam wymianą zdań na temat J.Martiego i pomyślałam, że jednak chodzi o inny banknot:((

Skomentuj

