są, nareszcie są…

30 List

mowa o bardzo błahej rzeczy – umywalce, a dokładnie dwóch…

wymyśliłam sobie podwieszany blat, na którym miały stać miski…

zeszło trochę czasu… dużo, ale w końcu są…

i łazienka w okazałości całej….

Komentarzy 16 to “są, nareszcie są…”

  1. llooka Listopad 30, 2009 @ 7:20 pm #

    No moja Droga, ta kawka z mleczkiem przeuroczo wyszła! Świetnie połączyłaś nowoczesne formy ze stylizowanymi dodatkami. I do tego to gięte krzesełko – mniam!

  2. Imoen Listopad 30, 2009 @ 8:04 pm #

    Piękna łazienka, jestem zauroczona.

  3. AGUTEK Listopad 30, 2009 @ 8:05 pm #

    Cynamon! Mniam! Prześlicznie! Bardzo ładnie Ci to wszystko wyszło, Kochana.

    PS. Czy drewniane świeczniki to tez Tesco? Polowałam na nie, ale w Poznaniu nie ma :(

  4. AGUTEK Listopad 30, 2009 @ 8:05 pm #

    Miało być ” te z Tesco”. ;)

  5. Elle Listopad 30, 2009 @ 8:41 pm #

    Wow! szczęka mi opadła.. jestem pod wrażeniem – cudowna łazienka :) Gratuluję wyczucia gustu i dobrego smaku :)
    Pozdrawiam :)

  6. joanna Listopad 30, 2009 @ 11:59 pm #

    Piękna – wystrój w uwielbianych przez mnie kolorach, elegancka, przestronna i te dodatki!
    Warto bylo czekać :))

    Pozdrawiam gorąco :))

  7. szewczykana Grudzień 1, 2009 @ 6:01 am #

    teraz serce me cieszy się podwójnie :)
    Agtuku – świeczniki oczywiście Tescowe, ale niestety też już ich w Katowicach nie ma :(

  8. byziak Grudzień 1, 2009 @ 7:51 am #

    Piękna ta łazienka – elegancka i niezwykle przytulna. A te umywalki okrągłe są świetne!

  9. ita Grudzień 1, 2009 @ 9:55 am #

    Kolorystyka po prostu „do zjedzenia „, waniliowo-cynamonowo-czekoladowa… mniam. Piękna i przytulna łazienka . Świetne połączenie nowoczesności i stylu retro.Od zawsze podobały mi się właśnie takie umywalki-misy stojące na blacie , świetnie to wygląda . Podziwiam….i z podziwu wyjść nie mogę.
    Pozdrawiam ciepło.

  10. pauala_71 Grudzień 1, 2009 @ 1:35 pm #

    Bardzo mi się podoba łazieneczka.Najlepsze jest to,że udało Ci się połączyć nowoczesną armaturę ze stylowymi dodatkami.
    Jestem pełna podziwu :)

    Pozdrawiam cieplutko.

  11. szewczykana Grudzień 2, 2009 @ 12:17 pm #

    Dziewczyny, dziękuję bardzo za odwiedziny i tyle miłych słów. A łazienka faktycznie wygląda jak budyń śmietankowo – czekoladowy :)

  12. olla Grudzień 2, 2009 @ 9:30 pm #

    No kochana, w tej łazience z przyjemnoscia walnęłabym się do wanny! I to bez gazety, bo zamiast prasówki podziwiałabym sobie te smakowitości:) Masz płytki, o których marzyłam ( i kiedyś na pewno je gdzieś położę, nie ma bata, bo są wyjątkowej urody).
    Umywalki piękne, designerskie, ale chyba jesteście zdyscyplinowani i nie chlapiecie wokoło:)
    Bardzo, bardzo pięknie i apetycznie jest w Waszej łazience:)

  13. Lena Grudzień 13, 2009 @ 1:42 am #

    Cudna lazienka:).
    I bardzo podoba mi sie polaczenie bialych kafelkow z brazem, podobnie planuje zrobic u siebie, kiedys, kiedys;).
    Pozdrowienia!

  14. szewczykana Grudzień 13, 2009 @ 10:04 am #

    Leno – kafelki są kremowe, nie białe :) pozdrawiam :)

    • Lena Grudzień 13, 2009 @ 6:57 pm #

      Na moim monitorze sa biale;)…

      A polaczenie kremowo – brazowe tez jest ladne:).

  15. Magda M Październik 21, 2013 @ 7:38 am #

    Witam

    Piękna łazienka. Z jakiego drewna zrobiony jest blat i szafka pod umywalkami?

Skomentuj

