kolejna pasja…

6 Lu

nasza – moja i mojego M – kolejna pasja – MUZYKA

oraz instrumenty… zgromadziliśmy już kilka okazów…

na wszystkich ( z wyjątkiem skrzypiec) potrafimy zagrać…

nie jesteśmy oczywiście żadnymi wirtuozami :)

ale chętnie spotykamy się ze znajomymi na wieczorki muzyczne

z muzyką LIVE: )

 

komentarzy 9 to “kolejna pasja…”

  1. Imoen Luty 6, 2010 @ 8:15 pm #

    Imponująca kolekcja. Gdy mój mąż mieszkał jeszcze z rodzicami miał w domu fortepian, perkusję, saksofon i mikrofon. Gdy jego rodzice wyjeżdżali też robiliśmy „wieczorki muzyczne” tyle, że oprócz mojego męża który gra na fortepianie, nikt nie potrafił grać i jedyne co można był powiedzieć o naszej twórczości to, że była głośna i pełna pasji. Biedni byli tylko sąsiedzi. Pozdrawiam serdecznie.

  2. aagaa Luty 6, 2010 @ 9:43 pm #

    Piękna pasja i imponująca kolekcja!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

  3. Elisse Luty 7, 2010 @ 8:28 am #

    Kolekcja wspaniała:) My też posiadamy całkiem sporo różnistych instrumentów, na skrzypcach nawet misiek zaczął grać jak się kiedyś nastukał…horror! I choć potrafi i na pianinie i na gitarze, to na skrzypcach ani rusz:)
    pozdrawiam cieplutko

  4. joanna Luty 7, 2010 @ 10:19 am #

    To wpaniałe zbiory :)) I do tego jeszcze umiecie grać?
    Suuuper!
    Nie mam zadnego instrumentu, ale moja sąsiadka ma ;)))
    Lubie, jak gra na pianinie – jest dobra, bo uczy w wyższej szkole muzycznej. A jej syn ma perkusję – nie, nie żartuję ;) Tego gorzej mi sie słucha.

  5. szewczykana Luty 7, 2010 @ 10:30 am #

    nie jesteśmy kształceni muzycznie, więc określenie, że gramy jest bardzo na wyrost… ale… dajemy radę :)
    Elisse – tak skrzypce i alkohol to nie jest dobra mieszanka :)
    Joanno – tak perkusja jest ciężka do zniesienia jak się jej słucha, inaczej jest gdy siedzisz za bębnami :)

  6. llooka Luty 7, 2010 @ 11:14 am #

    Zazdraszczam i zbiorów i pasji i wieczorków muzycznych. My popełniamy jeszcze większe „przestępstwo”, „śpiewamy” karaoke!!! Naszymi sąsiadami są moi rodzice, ale ostatnio ich tolerancja przeszła najwyższą próbę:)
    Pozdrawiam cieplutko!

  7. szewczykana Luty 7, 2010 @ 12:04 pm #

    oj taaaaak, my też czasem karaoke’ujemy ze znajomymi… dzieje się oj dzieje :)

  8. alizee Luty 7, 2010 @ 8:35 pm #

    Świetna kolekcja :) mój małżon na gitarach grywa i czasem niektóre z nich w paradę mi wchodzą….
    Ale popatrzeć sobie na instrumenty lubię, choć nie umiem na żadnym grać:(

    Pozdrawiam serdecznie

  9. ita Luty 8, 2010 @ 11:03 pm #

    Taka kolekcja !!!…,bardzo podoba mi się Wasza pasja .
    Już od dłuższego czasu wybieram się po swój instrument do rodzinnego domu,pewnie już mało na nim zagram bo zapomniałam tej sztuki .
    Pozdrawiam ciepło ( była akordeonistka hi hi hi.)

Skomentuj

