Thora igraszki na śniegu

8 Lu

komentarzy 5 to “Thora igraszki na śniegu”

  1. joanna Luty 8, 2010 @ 8:08 pm #

    On jest NIEZWYKŁY!

    Dzięki Tobie przeniosłam sie na Kubę :))
    Ależ tam jest fantastycznie! A zdjęcia to mistrzostwo świata

    Pozdrawiam gorąco i głaski dla Thora :)

  2. Elisse Luty 9, 2010 @ 7:16 am #

    No moje zdanie to Ty kochana znasz…ja uwielbiam Twojego psa, mogę się na niego patrzeć godzinami,a zdjęcia CUDNE! Zazdroszczę , ale u mnie już też nie tak źle, myślałam,że nigdy nie będę mieć rasowego psa, bo zawsze biedne kundelki w kolejce czekały, a tu proszę…dalmatyńczyk się też biedny do uśpienia trafił:) i już został :)
    pozdrawiam cieplutko

  3. byziak Luty 9, 2010 @ 10:32 am #

    Piękny. I zdjęcia też

  4. Madzia Luty 11, 2010 @ 12:07 pm #

    Piękne zdjęcia pięknego pieska:)
    Pozdrowienia

  5. ita Kwiecień 3, 2010 @ 6:25 pm #

    Co tak cichutko u Ciebie?
    Pogodnych ,rodzinnych i wesołych Świąt Wielkanocnych życzę .
    Pozdrawiam cieplutko.

Skomentuj

