Coffee time

23 Kwi

Oj tak… Coffee Time…

a kawka koniecznie z nowego ekspresiku – moje marzenie,

na które nie mogłam sobie pozwolić… 

dośtaliśmy od przyjaciół na 30 urodziny :)

 

 

od M dostałam kolejną rzecz, którą zawsze chciałam mieć

– koło garncarskie,

ale o tym kiedy indziej – jak zgłębię tajniki lepienia garnków :)

Odpowiedzi: 3 to “Coffee time”

  1. llooka Kwiecień 23, 2010 @ 2:18 pm #

    Ann, to ja zamawiam taką kawkę i wysyłkę w słoiku proszę ;) Oczywiście żartuję… Cudowności i te obłędne filiżanki! Ale Twoja wzmianka o kole garncarskim nieco przyćmiła ekspresik!
    Krzywulce gliniane też pokaż koniecznie. Wspominałaś kiedyś, że mieszkasz w byłej piekarni, czyżbyś i piec czynny miała?

  2. szewczykana Kwiecień 23, 2010 @ 2:36 pm #

    Tak, mieszkam w ex piekarni, ale piecem niestety nie dysponuję…. glinę muszę zakupić i będę toczyć… zobaczymy co się z tego wykluje :)… a i pokażę oczywiście, ale nie spodziewajcie się za wielle na początek ;)

  3. ita Kwiecień 24, 2010 @ 9:49 am #

    Piękny prezent , tylko pozazdrościć. Koło garncarskie…czekam z niecierpliwością na efekty !
    Pozdrawiam cieplutko.

Skomentuj

