otwieramy sezon grillowy

8 Maj

ale nie myślcie, że udało nam się cokolwiek zgrillować :)

jako, że przedpołudnie było słoneczne postanowiłam zrobić porządek z meblami ogrodowymi i naszym małym drewnianym tarasem. Po 2 sezonach urzytkowania, bez większego zabezpieczania i meble i taras zszarzały i wyglądały tragicznie…

czyszczenie, szlifowanie i na koniec malowanie… tyle zdążyłam zrobic do czasu nadciągnięcia wielkiej chmury..  kiełbaski grilowaliśmy w piekarniku…

ja pracowałam a mo M biegał z aparatem :) oto efekty…

 

a to moje najnowsze zdobycze – podkładki i wygrzebane w garażu u dziedka stare puszki na COŚ…

 

komentarzy 5 to “otwieramy sezon grillowy”

  1. mada Maj 8, 2010 @ 4:33 pm #

    Ale piękne zdjęcia! Zazdroszczę Wam tego tarasu. Zbieg okoliczności, bo też się dziś zastanawiałam nad tymi podkładkami w sklepie na T;)
    Pozdrawiam,
    M.

  2. Elle Maj 8, 2010 @ 4:48 pm #

    Fotografie są rewelacyjne :) Pięknie tam macie :)

  3. llooka Maj 8, 2010 @ 5:07 pm #

    :) Dzisiejszy dzień też spędziłam w klimacie tarasowym, jakkolwiek nie rekreacyjnie… sadziłam, czyściłam. Na koniec chciałam rozłożyć parasol i zerwałam linkę. I tym optymistycznym akcentem zakończyłam temat „taras”!:(
    Anno prześliczne zdjęcia! Te łuszczące się powłoki farb są takie fotogeniczne! Ciekawa jestem co będziesz w nich trzymać.
    Miłego wypoczynku!

  4. szewczykana Maj 8, 2010 @ 7:40 pm #

    muszę jeszcze dodać, że te wszystkie zdjęcia tekstur zrobione na naszym mikroogródku 5x5m :) pozdrawiam serdecznie

  5. aagaa Maj 8, 2010 @ 9:31 pm #

    Piękne zdjęcia!!

Skomentuj

