Galeria cz.1

7 Lip

Mamy taką gołą ścianę na korytarzu, na której postanowiłam ponad rok temu

zrobić „galerię” – powiesić czarno – białe zdjęcia mojego autorstwa w jednakowych ramach różnej wielkości – oczywiście pięknie oświetlone.

Produkcję galerii rozpoczęłam od poszukiwań odpowiednich lamp – i znalazłam w PotteryBarn. Niestety nie wysyłają do Polski, ale dzięki uprzejmości koleżanki mojej koleżanki trafiły pod mój dach.

W między czasie zaczęłam kupować ramy… a że potrzeba ich dość dużo cały proces ze względów finansowych zajmuje trochę czasu… i jeszcze nie mam wszystkich :( Taka mała zajawka tego co mam nadzieję w najbliższym czasie zakończyć.

(fotka ze strony PotteryBarn – moje są potrójne)

 

 

komentarze 4 to “Galeria cz.1”

  1. AGUTEK Lipiec 8, 2010 @ 9:15 am #

    piękne te lampy! jak w takiej vintage’owej galerii! ślicznie, Aniu :)

  2. llooka Lipiec 8, 2010 @ 10:51 am #

    A ja ostatnio zlikwidowałam swoją galeryjkę B&W na korytarzu… też były w czarnych ramkach i zawierały zdjęci a z Pragi robione na prawdziwej kliszy b&w. Co do lamp, to świetny wybór. Takie trochę industrialne, jak z hali wystawowej:)
    Pokaż więcej proszę!

  3. szewczykana Lipiec 8, 2010 @ 11:30 am #

    LLooko – na razie nie ma jeszcze czego pokazywać, lampy i wszystkie ramy jeszcze nie powieszone, zdjęcia nie wybrane… jeszcze trochę wody upłynie zanim skończę :)

  4. Elisse Lipiec 8, 2010 @ 11:42 am #

    Pomysł świetny i podziwiam realizację, bo u mnie też taka galeria miała powstać właśnie w korytarzu, kupiłam nawet ramki, identyczne jak Twoje tylko białe i tak wiszą puste już dwa lata z szarymi karteczkami w srodku reklamując sklep :))))Nic mi cholercia jakoś tam nie pasuje:(
    buziaki posyłam

Skomentuj

