Galeria cz.2

8 Lip

mam nawet plan :)

jak widać z poprzednich zdjęć te kilka ram które mam to wierzchołek góry lodowej :) wybieram sie dziś do znanego wszystkim sklepu na I w celu nabycia kolejnych ram :)

Update z dzisiejszych robót – w I byłam, kilka ramek kupiłam, na ścianie powiesiłam :)

(ależ rym… ohoho)

komentarze 4 to “Galeria cz.2”

  1. llooka Lipiec 8, 2010 @ 1:39 pm #

    O ludzie, to grubsze przedsięwzięcie się szykuje! Jak mawiają dobry plan to połowa sukcesu:)

  2. szewczykana Lipiec 8, 2010 @ 4:20 pm #

    plan jest… pięcioletni :)

  3. byziak Lipiec 13, 2010 @ 9:44 am #

    Zarówno plan galerii – jak i ilość ramek – to pędzie coś fantastycznego :) Życzę powodzenia..
    Sama w dalekich planach mam podobną ścianę z ramkami – na razie staram się kupować jedną miesięcznie ;)

    Natomiast lampa z wcześniejszego postu – rewelacja :)

  4. szewczykana Lipiec 13, 2010 @ 1:18 pm #

    no właśnie ja też już od jakiegoś czasu kupuję po jednej… obecnie jestem gdzieś pomiędzy połową a jedną trzecią :(… dlatego plan założyłam na 5 lat :) ale mam nadzieję że się uwinę wcześniej….

Skomentuj

