testowo

16 Lip

{testując nowe ustawienia} 

Tak jakoś NUDNO na tym moim blogu, te same czcionki, te same kolory…

przyznaję, że jakoś nigdy mi się nie chciało za bardzo zastanawiać CO? GDZIE ? JAK?

z jednej strony tak jakoś monotonnie było, a z drugiej wygodnie… (leniuch ze mnie wyłazi)

 

 więc dziś w ramach testów sprawdzam możliwości WORDPRESSA,

odkryłam jeszcze jeden powód monotonii… ja po prostu za mało PISZĘ…

ale cóż ja poradzę, że ze mnie bardziej umysł ścisły jest :(

 

 

 

komentarzy 5 to “testowo”

  1. llooka Lipiec 16, 2010 @ 11:22 am #

    Za tą oszczędność w słowach a bogactwo w obrazach Cię lubię!:)
    Całusy i również miłego piątku!

  2. joanna Lipiec 16, 2010 @ 12:30 pm #

    Mnie ten styl prezentacji u Ciebie nie przeszkadza – zdjęcia są cudowne i nie wymagają za wiele opisów ;)

    Galerię tworzysz cudną, lampy bombowe ;)

    A test – zaliczony!

    Miłego weekendu :)

  3. byziak Lipiec 16, 2010 @ 2:37 pm #

    Eh nie ma co narzekać – ja lubię prostotę i konkret :)

    Co do wordpressa – ja właśnie rozważam przeniesienie się na bloggera jednak…

    Pozdrawiam serdecznie

  4. Elle Lipiec 17, 2010 @ 12:29 pm #

    Mi też nie przeszkadza Twoja oszczędność w słowa, bo sama tak mam :) Myślę, że nie jest to żadna wada :) A Twoje fotografie są zawsze bardzo wymowne :)
    Pozdrawiam :)

  5. szewczykana Lipiec 17, 2010 @ 2:15 pm #

    no to się kochane niezmiernie cieszę, bo tak buszując po Waszych blogach… tak jakoś łyso u mnie w porównaniu… ale czuję się uspokojona :)

Skomentuj

