plażowanie…

17 Lip

{basen, plaża i grill }

w takie upały woda jest jedynym ratunkiem… ja od 3 dni plażuję się przy dmuchanym  BASENIE… zakupiłam go w zeszłym roku na powakacyjnej wyprzedaży… były to najlepiej wydane 79 zł

a skoro jest basen, miejsce do plażowania i grill, z pomocą M wyprodukowałam sobie taką oto tabliczkę

I TAKI MAŁY SMACZEK NA DESER – LOKALNY „FOLKLOR”  STOI SOBIE TAKIE CUDO NA OSIEDLU NIEOPODAL… MIJAM GO W DRODZE NA ZAKUPY – DZIŚ POSTANOWIŁAM GO UWIECZNIĆ
(JAKI KRAJ TAKA DRUŻYNA A – JAK TO MÓJ M POWIEDZIAŁ)

komentarze 3 to “plażowanie…”

  1. Elle Lipiec 17, 2010 @ 8:01 pm #

    hahaha padłam! Furgon faktycznie wart Drużyny A hihihi

    a tabliczki są super! genialny pomysł :)
    Pozdrawiam

  2. llooka Lipiec 17, 2010 @ 8:16 pm #

    Rozbawiłaś mnie jak nic z tym furgonem:)Ta Nyska jest taka wymowna… A Twoje drogowskazy? No myślę, że teraz nie zbłądzisz:) Cudne kolorystycznie!
    Całusy!

  3. szewczykana Lipiec 17, 2010 @ 8:29 pm #

    furgon zauważyłam już jakiś czas temu, ale akurat nie miałam aparatu przy sobie… a potem na jakiś czas znikł – i byłam wściekła na siebie że nie zrobiłam zdjęcia. A jak go w piątek ponownie wypatrzyłam… moja radość była ogromna, w sobotę z samego rana wyruszyłam na polowanie :)

Skomentuj

