zagadka

4 Sier

{Zagadka z DEXTEREM w tle}  

Co robiliśmy z M w niedzielę ??? 

 

wszystkie nawet najbardziej wymyślne odpowiedzi mile widziane :) 

PS. nie wiem czy oglądacie „DEXTERA” ale jak zobaczyłam to zdjęcie od razu pomyślałam o tym serialu… nowy sezon już 26 września :) 

— 

komentarzy 9 to “zagadka”

  1. mada Sierpień 4, 2010 @ 7:18 pm #

    Chyba też bym tak skojarzyła… z Dexterem Morganem oczywiście. Jedyny serial, który oglądam i uwielbiam. Szczególnie Lithgow’a w 4. serii oglądam pasjami…
    A na zdjęciu to obstawiam kaszankę albo inny wyrób masarski;)
    Pozdrawiam,
    M.

  2. byziak Sierpień 4, 2010 @ 7:47 pm #

    Dexter – oczywiście :) :)

    To ja obstawiam coś owocowego…tylko jeszcze nie wiem co…

  3. erica_alba Sierpień 4, 2010 @ 7:59 pm #

    Wino. Tak, rozdrabnialiście owoce do wina.

    Ale moja pierwsza myśl to: „Pozbywali się teściowej”… (przepraszam, makabryczna myśl, szczerze się przyznaję i kajam od razu, jednak to zdjęcie jest naprawdę krwawe).
    Pozdrawiam
    e_a

  4. joanna Sierpień 4, 2010 @ 9:28 pm #

    Wyciskacie sok z … granatów? Porzeczek?
    Naleweczka???

    Ale pierwsze skojarzenie – brrrr ;)
    Też lubię Dextera :)

  5. llooka Sierpień 4, 2010 @ 10:43 pm #

    Na mięcho to nie wygląda, chociaż nie wiem, nie wiem nie znam Was za dobrze…
    Na nowy sezon Dextera czekam z utęsknieniem! Uwielbiam Debrę Morgan z jej niewyparzoną gębulą;) Ciekawe co teraz pan Zabijaka pocznie…

  6. ita Sierpień 5, 2010 @ 7:42 am #

    Krwawa jatka… podobają mi się skojarzenia dziewczyn , zwłaszcza ta o teściowej…he he. Wydaje mi się ,że to coś owocowego ale co z tego będzie …nie mam pojęcia.
    Pozdrawiam cieplutko.

  7. szewczykana Sierpień 5, 2010 @ 4:48 pm #

    Erica – gratuluję – zgadłaś i nie mówię tu o teściowej :)
    Joanna- brawo, chodziło o porzeczki :)
    A ja tu widzę, że koleżanki to takie zwolenniczki krwawych klimatów (Dexter), pozdrawiam cieplutko :)

  8. erica_alba Sierpień 6, 2010 @ 4:47 pm #

    :) U mnie w poniedziałek była taka winna krwawa jatka
    Pozdrawiam

  9. Elle Sierpień 18, 2010 @ 11:40 am #

    Uwielbiam Dextera :) Świetna fotka!

Skomentuj

