małe zmiany w wiatrołapie

9 Sier

{Historia pewnej szafki…}

zamówiłam sobie piękną szafkę na buty, która miała stanąć w wiatrołapie…

zamówiłam w czerwcu  tak jakoś osoba która ją miała zrobić przeciągała i przeciągała… w czwartek dostałam telefon, że szafka przyjedzie w sobotę…

na tę okoliczność uszyłam nowe zasłonki, zrobiłam małą reorganizację…

szafka przyjechała w sobotę… ale nie skończona, szklarz zbił szyby

mają dowieźć i zainstalować w tygodniu – zobaczymy w którym tygodniu skoro zmiany zostały poczyione, klika fotek z wiatrołapu …

obecnie jestem na etapie podukowania poduszek do wiatrołapu…

efakty może w tym tygodniu :) no i może szafka też się pojawi :)

Komentarzy 9 to “małe zmiany w wiatrołapie”

  1. aagaa Sierpień 9, 2010 @ 11:49 am #

    Jak super!!!!

  2. llooka Sierpień 9, 2010 @ 12:51 pm #

    Klimat iście jachtowy. Od razu widać, że świetnie czujesz się w tej scenerii. A fachurę po kieszeni za tą zwłokę!
    A co do winka, to chętnie bym podegustowała:)
    Ciepełko ślę!

  3. Mia Sierpień 9, 2010 @ 2:14 pm #

    Chyba wcześniej nie pokazywałaś tego pomieszczenia albo ja je przegapiłam. Bardzo podoba mi się ten klimat. I mam identyczne krzesło przemalowane na biało :) A naj naj spodobały mi się te maleńkie domeczki. Mam słabość do takich miniaturek. Pewnie to pamiątka z jakiejś podróży? I czekam oczywiście na efekty Twoich prac.
    Pozdrowienia!

  4. szewczykana Sierpień 9, 2010 @ 3:52 pm #

    wiatrołap był już pokazywany, ale tak jakoś fragmentarycznie… a domki pochodzą z Chorwacji – postanowiłam kiedyś, że zbuduję sobie całe miasteczko… i tak po jednym kupuje przy każdej wizycie – no i oczywiście znajomi mnie też zaopatrują…

  5. joanna Sierpień 10, 2010 @ 7:11 pm #

    Zasłonka suuuuper!

    Już progu można poczuć u Ciebie zapach morza…
    Domeczki słodkie :)

  6. podsosnami Sierpień 10, 2010 @ 7:36 pm #

    Pięknie, klimatycznie, z wyczuciem, spokojnie. Bardzo mi się podoba Twój wiatrołap, czuje się baaaardzo bliskie mi klimaty – i morsko, i skandynawsko…
    Pozdrawiam serdecznie! ::D

  7. szewczykana Sierpień 11, 2010 @ 8:04 am #

    bardzo dziękuję dziewczyny… wiatrołap okazuje się być najjaśniejszym pomieszczeniem w całym domu… mimo że jestem zwolennikiem mrocznych wnętrz – bardzo lubię tę jego biel :)

  8. Elisse Sierpień 11, 2010 @ 11:49 am #

    No to pechowo jakoś z tą szafką wyszło:( Lubię takie klimaty wakacyjno- morskie, więc bardzo mi się Twój wiatrołap podoba.
    pozdrawiam cieplutko

  9. Elle Sierpień 24, 2010 @ 12:01 pm #

    Przedpokój wyjątkowy, piękny. Jestem zachwycona! Masz świetny gust!
    Pozdrawiam

Skomentuj

