Ptak w klatce

23 Sier

{zdjęcia na konkurs}

temat: Nakrycie do stołu

 

_______________________________________________________________________

PS. trzymajcie kciuki :)

_______________________________________________________________________

 

komentarzy 8 to “Ptak w klatce”

  1. Natalia Sierpień 23, 2010 @ 10:03 am #

    Zachwycające nakrycie stołu! A te zdjęcia wprost zapierają dech w piersiach:) po prostu przepięknie! Największe wrażenie zrobiła na mnie klatka na stole i te urocze świeczniki. Myślę, że masz duże szanse na konkursie:) trzymam kciuki!!!

  2. llooka Sierpień 23, 2010 @ 11:52 am #

    Jesteś mistrzynią w stylu „noir”. Wielką sztuką jest oddać na zdjęciach klimat wieczoru. Anno trzymam kciuki z całych sił!

  3. Kasia Sierpień 23, 2010 @ 7:58 pm #

    ha, a ja myślałam że to foty z jakiegoś czasopisma, a to Twoje dzieło
    piękne nakryty stół i niesamowity pomysł z kurakiem w klatce :)
    trzymam kciuki i życzę wygranej bo masz duuuuuuże szanse

  4. szewczykana Sierpień 23, 2010 @ 8:12 pm #

    dzięki wielkie Kochane :) zabawę miałam ogromną przygotowując tą aranżację i robiąc fotki, a mój M i Thor krążyli wokół klatki jak sępy :)

  5. Elle Sierpień 24, 2010 @ 12:00 pm #

    Wow! Zdjęcia i aranżacje zachwyciły mnie! Jest przepięknie, klimatycznie, urzekająco… Trzymam kciuki :) Ale jestem pewna, że powalisz jury na kolana :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    • Mia Sierpień 24, 2010 @ 3:23 pm #

      Mocno zaciskam kciuki, bo zachwyciły mnie te zdjęcia. Mają w sobie jakąś magię, tajemnicę. Jestem pod ogromnym wrażeniem!
      Pozdrawiam serdecznie i kibicuję!

  6. aagaa Sierpień 24, 2010 @ 8:16 pm #

    Trzymam kciuki! Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

  7. byziak Sierpień 25, 2010 @ 5:40 am #

    Dołączam do grona trzymających kciuki. Te zdjęcia mają taki klimat…

Skomentuj

