nowy katalog IKEA

24 Sier

{recenzja}

Recenzja to w sumie za duże słowo .

Wpis ten to moje spostrzeżenia po obejrzeniu nowego katalogu na 2011.

Tak jak w zeszłym roku zostałam zaproszona do wzięcia udziału w promocji katalogu na blogu. Wczoraj stałam się szczęśliwą posiadaczka katalogu w wersji XXL ze spersonalizowaną okładką :)

To co rzuciło mi się w oczy – i niezmiernie mnie cieszy (jako że jestem wielką fanką mrocznych wnętrz) – to fakt, że katalog nie bije już tak bielą po oczach, jak to było w poprzednich latach. Ciemne meble, ciemne aranżacje – czyli to co lubię najbardziej :) Kolejny raz zauroczyły mnie piękne tkaniny (poduszki, zasłony i oczywiście pościel).

Kilka ciekawych nowości – lampy, biurka, artykuły dla dzieci…

Myślę, że gdybym tylko miała jakiś mały letniskowy domek, bardzo chętnie wyposażyłabym go produktami z IKEA. Na pewno  nie w 100% – bo jednak trzeba zostawić trochę miejsca na indywidualizm.

Jedna odpowiedź to “nowy katalog IKEA”

  1. llooka Sierpień 24, 2010 @ 6:20 pm #

    Widzisz, a ja nie przyjmuję pałeczki od IKEA… i choć w domu mam trochę sprzętów od nich, to nie podobają mi się ich akcje. Ale to tylko takie moje fanaberie…
    A z innej beczki… Znalazłam ten konkurs, o którym piszesz w poprzednim poście i uważam, że na tle konkurencji jesteś Nr 1!
    Powodzenia!!!

Skomentuj

