wakacje i wygrana

14 Wrz

{o wyjeździe i o wygranej}

FIRST THINGS FIRST

Pisałam przed wyjazdem, że biorę udział u konkursie na „nakrycie do stołu”

udało się… WYGRAŁAM!!! ależ się cieszę :)

 

A teraz słów kilka o wyjeździe – były to dziewięciodniowe wakacje połączone z 5 dniowym szkoleniem… w Puerto Rico. Miałam lecieć na to szkolenie w kwietniu do Stanów, ale wtedy plany pokrzyżował mi pył wulkaniczny… mówi się, że nie ma tego złego…

Poznajcie więc EARL’a, FIONĘ i GASTON’a – 3 przemiłe huragany, które nawiedziły wyspę podczas mojego pobytu :) Fiona i Gaston okazały się niewielkie… Earl  (huragan kategori 4) natomiast uziemił nas w hotelu na jeden cały dzień – obowiązywał całkowity zakaz przebywania poza zamkniętymi budynkami :)

Tona deszczu, wiatr wiejący z prędkością 220km/h – czyż nie brzmi to uroczo…

 EARL – na kilka godzin przed atakiem na Puerto Rico

Ale wracając do samej wyspy…

fajnie było ale wróciłam rozczarowana… i nie ma to związku z huraganami – to było nawet ciekawe… po prostu moje wyobrażenie o karaibskich wyspach powstało na podstawie pobytu na Kubie… a Puerto Rico niestety nie może się do niej równać… fotorelację zdam jak tylko się ogarnę …

_______________________________________________________________________

PS. a tu pogoda nie lepsza…

_______________________________________________________________________

Odpowiedzi: 4 to “wakacje i wygrana”

  1. byziak Wrzesień 14, 2010 @ 8:42 am #

    Fajnie, że wróciłaś a huraganowych przeżyć nie zazdroszczę.
    Przede wszystkim gratuluję wygranej – należała ci się :)

    Pozdrawiam i czekam na fotorelację

  2. llooka Wrzesień 14, 2010 @ 9:59 am #

    Wiedziaaaaałam:):):)! Gratuluję z całego serca! Ależ natura płatała Ci figla. Najważniejsze, że już jesteś cała i zadowolona. Szykuj szybciutko pierwszą zajawkę.

  3. Elle Wrzesień 14, 2010 @ 6:14 pm #

    Po pierwsze – GRATULUJĘ wygranej w konkursie, ale należało Ci się jak nie wiem co :) bo nakrycie było przepiękne!!!!

    A po drugie- wow… takich podróży to ja zazdroszczę, na dodatek z przygodami pt. huragan :)
    Czekam z niecierpliwością na szczegółową relację :)
    Pozdrawiam :)

  4. Mia Wrzesień 14, 2010 @ 8:44 pm #

    I ja przyłączam się do gratulacji! Byłam pod wrażeniem Twojego pomysłu na nakrycie stołu i nie dziwię się, że wygrałaś. Bardzo się cieszę i czekam na Twoje piękne zdjęcia z podróży.

Skomentuj

