PotteryBarn

15 Wrz

{mikro zakupy}

Kocham PotteryBarn, niestety nie dość, że nie mają swojego sklepu w Polsce,

to nawet nie wysyłają do Polski…

Jakaż była moja radość gdy wpadłam do ich sklepu w San Juan, myślałam że dostanę oczopląsu… przed wydaniem wszystkich pieniędzy uchowała mnie tylko ograniczona waga walizki, jaką można zabrać do samolotu…

 

ale udało mi się kupić kilka drobnostek:

– komplet sześciu pierścieni do serwetek,

– pojemniki na czosnek i parmezan,

 

– oraz drewnianą boję do mojego żeglarskiego wiatrołapu

zdjęcia ze strony PB
komentarzy 6 to “PotteryBarn”

  1. byziak Wrzesień 15, 2010 @ 12:56 pm #

    Fajowe zakupy – te pierścienie na serwetki- rewelacja.
    A pro po bojek to fajne – widziałam tu:
    http://www.showroom.decostyl.pl/index.php/Sklep/vmchk/Showroom-Shopping-%7C-Super-Okazje/281-Driftwood-Buoy-Coastal-Special.html

    Pozdrawiam

  2. szewczykana Wrzesień 15, 2010 @ 1:07 pm #

    genialne te bojki… dzięki za info :)

  3. Elle Wrzesień 15, 2010 @ 1:59 pm #

    Cudne zakupy :)

  4. llooka Wrzesień 17, 2010 @ 4:41 pm #

    uwielbiam ich stronę internetową! Są kopalnią pomysłów. Twoje nabytki świetne!

  5. szewczykana Wrzesień 17, 2010 @ 5:40 pm #

    strona jest boska, a sam sklep to jedno z tych miejsc do którego mogłabym przyjść z walizką, rozpakować się i zamieszkać :)

  6. blueloom Październik 24, 2010 @ 6:10 pm #

    Hello

    We love Pottery Barn as well and have stores here in Canada. Hopefully one day, they will open stores in Poland. It’s nice to find a Polish blog related to interior design and decorating.

    Cheers!

Skomentuj

