straciłam kontakt z rzeczywistością

25 Paźdź

{zaniedbałam bloga strasznie}

i źle mi z tym, że straciłam kontakt z Wami …

Strasznie dużo wzięłam sobie na głowę… praca, pomoc przyjaciółce ( BagByMeg projekt – pisałam o tym w poprzewdnim poście) – to jakby praca na 2 etat :)  i do tego wszystkiego jeszcze rozpoczęłam studia podyplomowe…

od 3 tygodni nie miałam pół dnia wolnego… w domu panuje totalny chaos, a na bloga nawet pies z kulawą nogą nie zagląda… bo i po co jak pustką wieje…

muszę się jakoś ogarnąć i zacząć blogować… ponadrabiać zaległości w odwiedzinach u Was… ahhhh

Komentarze 4 to “straciłam kontakt z rzeczywistością”

  1. Mia Październik 25, 2010 @ 9:17 am #

    Wracaj, wracaj! Bo ja tu tęsknię za Twoimi postami :)
    Pozdrawiam!

  2. aagaa Październik 25, 2010 @ 12:27 pm #

    Dobrze,że chociaż na chwilkę wpadłaś.Wpadaj częściej.
    Pozdrawiam

  3. joanna Październik 25, 2010 @ 3:45 pm #

    To wszystkim się zdarza – i nawał pracy, i oderwanie od bloga.
    Aniu, Ciebie i Twoich zdjęć nie sposób zapomnieć :))
    Studiów gratuluję – wiedzy nigdy za dużo ;))

    Przesyłam gorące uściski :))

  4. szewczykana Październik 25, 2010 @ 5:53 pm #

    Kochane jesteście… ten weekend to będzie mój pierwszy weekend od dłuższego czasu… może uda mi się jakąś nową jesienną aranżację zrobić i na blogu zaprezentować… :) ale najpierw seeeeen…

Skomentuj

