wygrana

31 Paźdź

{o zdjęciach bez zdjęć}

Wygrana w konkursie fotograficznym – Podróż w Obiektywie II organizowanym przez portal sophisti.pl

Był to konkurs dla ludzi łączących pasję podróży, z fotografią – czyli w sam raz dla mnie.

 

Zgłosiłam do konkursu 10 zdjęć z Kuby – galeria pt. „From Kuba with Love – Kuba przez obraz ludzi tam mieszkających”

 

I udało się zajęłam I miejsce… Rozważam rzucenie pracy i rozpoczęcie życia z konkursów… To już moja 2 wygrana :)

 

linka do galerii finałowych

Komentarzy 5 to “wygrana”

  1. joanna Październik 31, 2010 @ 11:05 pm #

    Gratulacje :))
    Nagroda w pełni zasłużona :))

    Pozdrawiam ciepło :)

  2. szewczykana Listopad 1, 2010 @ 6:10 am #

    Bardzo dziękuję Joanno :)

  3. aagaa Listopad 1, 2010 @ 10:32 am #

    Serdecznie Ci gratuluję!

  4. Mia Listopad 1, 2010 @ 8:09 pm #

    Talent! Cieszę się, że doceniono Cię i gratuluję. Zdjęcia bardzo oryginalne i ciekawe, więc się nie dziwię.
    Pozdrawiam!

  5. Szpilka Listopad 4, 2010 @ 3:49 pm #

    :D:D:D Gratulowałam już, ale nie zaszkodzi drugi raz!
    GRATULACJE!

Skomentuj

