rok się kończy

7 Gru

{jak ten czas szybko leci}

 

nie mogę w to uwierzyć, że za niecały miesiąc rok 2010 się już kończy, mam wrażenie, że dopiero co się zaczął…

przez tą szkołę mam tyle na głowie, że jedyne o czym marzę to chwila wolnego czasu i odpoczynku… pierwszy egazmin w zeszłą sobotę napisany… mam nadzieję, że do przodu

pocieszający jest natomiast fakt że już jest

choć z drugiej strony jeszcze nigdy nie byłam tak „w plecy” z przygotowaniami… ale jak to mówią, nie można mieć wszystkiego.

mam nadzieję jednak, że ten najwspanialszy czas w roku doda mi trochę sił

 

Jeden plus jest – po długim wyczekiwaniu mam w końcu moją ścianę w kolorze dojrzałego bakłarzana.  jak pogoda i czas pozwoli… pstryknę jakieś fotki w wekend…

PS. stęskniłam się już za Wami, mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie

Skomentuj

