Dla Llooki

23 Lu

{jak miło, że jeszcze o mnie pamiętacie }

 

Llooko kochana, jak miło że jeszcze o mnie pamiętasz… zaglądam do Was systematycznie, ale wpadam z krótką wizytą bo po prostu ostatnio najzwyczajniej w świecie nie mam czasu… z tego powodu nic nie robię w domku i nie mam  żednych nowinek i ciekawostek :( co mnie dodatkowo też dobija :)

Zachciało mi się studiować i pracować… to mam za swoje… i jeszcze do tego ta zima… mam nadzieję, że z wiosną wrócą mi chęci i czas :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy jeszcze od czasu tu do mnie zaglądają :)

komentarzy 5 to “Dla Llooki”

  1. llooka Luty 23, 2011 @ 12:57 pm #

    To wielka radość znów zobaczyć Szewczykana`s na pasku bocznym u siebie! Ja czekam cierpliwie na Twoją wenę i cudowne zdjęcia. Pochwal się, co zaczęłaś studiować?

  2. Elisse Luty 23, 2011 @ 1:28 pm #

    Fajnie,że się odezwałaś.Buziole posyłam i czekam cierpliwie na kolejne nowinki i ciekawostki :)

  3. aagaa Luty 23, 2011 @ 2:25 pm #

    Trzymaj się! I pisz częściej!

  4. szewczykana Luty 23, 2011 @ 5:07 pm #

    Robię licencję „zarządca Nieruchomości” w najbliższą niedzielę mam np. egzamin z budownictwa :)…
    Ahhhh brakowało mi Was…. obiecuję, że się poprawię i postaram się trochę podziałać :)

  5. llooka Luty 24, 2011 @ 12:28 pm #

    To nie przelewki z Tobą Kochana! Trzymam mocno kciuki i jak trochę złapiesz powietrza, to wrzuć coś proszę!

Skomentuj

