zmiany ZMIANY zmiany

26 Maj
{ i... PHOTO of the WEEK }
...
 dalej czasu brak - ale powoli zaczynam wychodzić na prostą. 
w głowie tysiąc pomysłów i ogromne chęci żeby coś zrobić. 
w sobotę ostatnie 2 egzaminy, 
jeszcze tylko napisanie pracy do końca czerwca 
i obrona 8 lipca...

...
na razie postanowiłam wprowadzić zmiany na blogu, 
stary layout już mnie męczył... jeszcze nie jest skończony 
ale małymi kroczkami dotrę do celu...

...

PHOTO of the WEEK
moja biurowa, radosna "twórczość"
komentarze 2 to “zmiany ZMIANY zmiany”

  1. llooka Maj 26, 2011 @ 3:22 pm #

    Dobrze, że jesteś! Choć na razie skromnie, ale wierzę, że jak już będziesz po egzaminach, to się rozchulasz. Jeśli nie, to znów się odezwę;)))
    Nowa szata bloga jest świetna, taka świeża. Nie wiem jak się odzwyczaję od Twojego stylu noir;)))

    • szewczykana Maj 26, 2011 @ 7:12 pm #

      LLooko – dajcie mi jeszcze odrobinkę czasu a obiecuję, że się rozkręcę :) Widziałam duże zmiany u Ciebie – zielony domek cudny :) a co do mojego mrocznego stylu – jest dalej taki sam, tylko w trochę bardziej świetlistej poświacie :) pozdrawiam

Skomentuj

