niedzielne GRILOWANIE

19 Czer

{ pierwsze w tym roku }
 ***
 mimo kiepskiej pogody, jakoś się udało. 
kilka razy zbieraliśmy się, żeby uciec do domu... 
ale chmury tylko straszyły. 
***

dziś również była inauguracja naszego nowego kawałka ogrodu
odmalowane mebelki i patio, nowe poduszki - 
uszyte z worków po kawie :) 
i mój nowiutki słój z kranikiem :)
   ***  

 
tabliczki, które już gościły w zeszłym roku, 
teraz nadgryzione zębem czasu - po zimie w ogrodzie
   
chmury straszyły i straszyły, 
gradobicie zaczęło się 15 minut po tym 
jak znieśliśmy wszystko do domu. 
  
 
 i moje poduchy - sztuk 4, ale worków mam jeszcze 16 :)


Komentarzy 8 to “niedzielne GRILOWANIE”

  1. llooka 19 czerwca, 2011 @ 7:00 pm #

    Moja Droga, ależ się zgrałyśmy:) Twoje aranże zachwycające! O poduszkach nie wspomnę, ależ by mi pasowały do zielonej chatki;) Lemoniada widzę też była, bo jakże tak bez lemoniady? Dzisiaj właśnie wspominaliśmy Sangrię w Hiszpanii…
    Ciepełko zostawiam!

  2. AGUTEK 19 czerwca, 2011 @ 7:49 pm #

    Ależ piękne te poduchy! Moja kawowa pasja + wnętrzarskie inspiracje = właśnie takie poduchy! Marzą mi się takie i zazdroszczę Ci ich bardzo – idealnie wpasowałyby się z takimi zielonymi napisami do mojego, powstającego pomału, kącika ogrodowego odpoczywania… <3

  3. alizee 22 czerwca, 2011 @ 10:15 am #

    Piękne poduszki, świetny nastrój na lato w ogrodzie.
    Butla z kranikiem rewelacyjna.

    Ściskam :))

  4. Mimi 24 czerwca, 2011 @ 5:50 am #

    Poduszki- mistrzostwo!
    Wszystko na medal!
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję odwiedziny na moim blogu.

  5. szewczykana 24 czerwca, 2011 @ 7:14 am #

    bardzo się cieszę, że do mnie zaglądacie… długo mnie nie było :) dziewczyny dziękuję za miłe komentarze i oczywiście zapraszam ponownie :)

  6. Pauli 4 lipca, 2011 @ 6:51 pm #

    Wow, piekny ten kącik. A gdzie można kupić taki słój z kranikiem?
    Ja swój ogrodowy teren wypoczynkowy też urzadzałam w tym roku, ale do finalnego efektu brakuje jeszcze kilku detali :(

    • szewczykana 4 lipca, 2011 @ 8:45 pm #

      Pauli – słój kupowałam na allegro, bardzo dziękuję za miłe słowa, kącik ogrodowy cały czas w urządzaniu, tylko czasu brak :)

  7. szWaczka 5 grudnia, 2012 @ 8:14 pm #

    bardzo klimatycznie:)
    chętnie bym się przysiadła;)
    pozdrawiam

Dodaj komentarz