DALI project

3 Sier

 { Dali i ja }

***
jestem w trakcie tworzenia "projektu Dali"
w muzeum Daliego w Figueres zakupiłam plakat.
miałam oprawić go w cieniutką, czarną ramę - 
bez zbędnych ozdobników. pomysł ulega jednak
notorycznym zmianom, a to za sprawą czynników
zewnętrznych. najpierw dostałam od taty starą,
drewnianą, złoconą ramę 100X70. pomyślałam
wrzucę plakat w czarnym passe-partout,
dziś w Casto, okazało się, że czarne akurat się
skończyły - więc stanęło na czekoladowej.

 ***
  pozostało jeszcze trochę detali w postaci mrówek
 





zdjęcie z nagłówka - Deszczowa taksówka (i ja)
z rzeźbą królowej Ester na masce, 
autentyczny czarny cadillac, z którego 
po naciśnięciu guzika wylewa się strumień wody 
na siedzące kukły pasażerów. 

poniżej - pamiątkowe kubki :)


Skomentuj

