Szlifierka czy CHOCHELKA

28 Wrz

{ oto jest pytanie }



***
mam takie dość skrajne zainteresowania, z jednej strony moim
ogromnym marzeniem jest posiadanie STOLARNI
takiej z prawdziwego zdarzenia (szlifierki, frezarki itp).
z drugiej strony ubóstwiam mieszać w garach.
***
od soboty jestem stracona - zaczęłam oglądać 2 sezon
MasterChef USA. Oglądam i cały czas myślę o gotowaniu.
Cały weekend siedziałam w kuchni... oto moje "dzieła"
***
na przystawkę była:
sałatka z rukoli z grillowaną kukurydzą w szynce parmeńskiej 
w asyście GREATfruta i czerwonej cebuli z sosem mailnowo-czosnkowym
 

 w ramach dania głównego:
Avgolemono – grecka zupa cytrynowa, oraz HAMBURGERY



przy deserze polegliśmy - został więc przeniesiony
na dzień następny.

 w niedzielę kuchnia serwowała:
kopertki z ciasta francuskiego (kupnego)
z orzechowym twarogiem i jabłkami w cynamonie,
z gorącym musem jabłkowo-cynamonowo-orzechowym.
Skomentuj

