dalej w KUCHNI

10 Paźdź
 
{ i to nie za karę }

***
taki mnie jakiś szał ogarnął, że najchętniej
bym z kuchni w ogóle nie wychodziła :)
ale zbyt tu monotematycznie się zrobiło



***
a skoro już przy GARACH jesteśmy...
w ubiegłym tygodniu na blogu
http://kupcookbook.blogspot.com/
trafiłam na posta o Moleskine Recipe Journal 
- i przepadłam. został oczywiście zamówiony 
i oczekuję jego przybycia. obawiam się tylko, 
że mój okrutny charakter pisma średnio pasuje 
do tego CUDA :)
już się nie mogę doczekać !!!
***
Moleskine Recipe Journal - promo clip





komentarze 2 to “dalej w KUCHNI”

  1. Ania Październik 15, 2011 @ 7:28 am #

    I jak? Jak Moleskine? Jest juz u Ciebie? Czekam na relacje :)) Pozdrawiam cieplo:)

  2. szewczykana Październik 15, 2011 @ 11:51 am #

    jeszcze nie, leci zza oceanu, więc jeszcze mu zejdzie :) wybrałam opcję przesyłki ekonomicznej :) jak dojdzie dam znać na pewno…

Skomentuj

