KLUB kolacyjny

21 Paźdź
 
{ czyli domowa restauracja }


***
pomysł ten, chodził za mną już od dłuższego czasu,
a dokładnie od momentu gdy przeczytałam w 2010r ten artykuł
w Wysokich Obcasach.
uwielbiam gotować, organizować przyjęcia i poznawać nowych ludzi.

***
na razie trenuję... mieszam w garach w każdej wolnej chwili.
mam plany podjąć jakąś naukę u profesjonalisty ;)
zobaczymy co z tego wyjdzie. plan jest taki aby wiosną
przyszłego roku spróbować w ogrodzie wydać pierwszą kolacje.

***

to będzie ogromny sprawdzian, bo co innego gotować
dla rodziny, a co innego dla znajomych (i nieznajomych)
trzymajcie kciuki, aby pomysł przetrwał zimę :)

					
komentarzy 5 to “KLUB kolacyjny”

  1. peggykombinera Październik 30, 2011 @ 7:39 pm #

    koniecznie napisz o efektach :)
    pomysł wspaniały. zapewne będzie miłym wspomnieniem.
    też czytałam ten artykuł i zastanawiałam się nad wcieleniem tego w życie. brakło mi jakoś zapału i dowagi.

    to kiedy mogę do Ciebie przyjść?
    :)

    • szewczykana Listopad 1, 2011 @ 4:12 pm #

      to na razie plany, ja nad tym pomysłem już od dłuższego czasu myślę… jak się zdecyduję, dam znać i zapraszam serdecznie oczywiście ;)

  2. Aneczka Listopad 3, 2011 @ 7:49 am #

    to trzymam kciuki za realizację :))

    proszę o kontakt @:) bede wdzieczna

  3. Marynia Styczeń 19, 2012 @ 10:45 pm #

    No to wpadlam juz jestem fanka Twojego bloga:))))A latem prosze o rezerwacje, bo przyjedziemy na bank ….nawet bez zaproszenia:))))))

  4. szewczykana Styczeń 20, 2012 @ 9:39 am #

    a ja ostatnio jakoś nie mam czasu, ani natchnienia do prowadzenia bloga… i oczywiście możesz się czuć zaproszona :)

Skomentuj

